niedziela, 29 września 2013

Odżywcze masło do ciala, Poziomka, Mariza - RECENZJA

Witajcie! :)

Nareszcie przyszedl czas na recenzje mojego ulubionego produktu, ktory udostepnila mi do testow Pani z firmy Mariza. Przedstawię Wam więc - Odżywcze masło do ciała, POZIOMKA.


- OTULA AROMATEM ŚWIERZYCH POZIOMEK
- INTENSYWNIE ODŻYWIA ORAZ NAWILŻA NAWET BARDZO SUCHĄ SKÓRĘ



Opis producenta:


...


 - DELIKATNIE NATŁUSZCZA
- ŁAGODZI PODRAŻNIENIA
- LIKWIDUJE UCZUCIE NAPIĘCIA I SZORSTKOŚCI


...



Moja opinia:

+ cena / 12 zl
+ wydajność
+ słodki zapach poziomki, który utrzymuje się dosyć długo na skórze
+ opakowanie
+ rózowy kolor
+ intensywnie nawilża 
+ nadaje skórze miękkość
+ nie pozostawia tłustej warstwy na skórze
+ dosyć szybko się wchłania

- konsystencja (bardzo gęsta, za czym nie przepadam)


Podsumowując: zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania! :)

3 komentarze:

  1. poziomki ;) to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, a bardzo lubię poziomkę, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm poziomkowy zapach, uwielbiam takie owocowe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń