piątek, 11 kwietnia 2014

Świeczka zapachowa, Jelly Baby, EkoPrezent24 - RECENZJA


Witajcie :)
Przepraszam za nieobecność na zarówno moim jak i Waszych blogach, niestety multum obowiązków, problemów, szkola/dom. Cieżko mi jest się odnaleźć w tym wszystkim, znaleźć chwilę dla siebie czy na bloga... Matura tuż tuż, zbliża się olbrzymimi krokami...
~*~
Tak dla rozluźnienia, przychodzę do Was z recenzją mojego ulubieńca - świeczki zapachowej Jelly Baby (żelkowa) od Bomb Cosmetics, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą EkoPrezent24 - dzięki uprzejmośći przesympatycznej Pani Ewy :*





Lecz zanim przejdę do własnej opinii, przytoczę kilka słów od producenta:

 
Od producenta:


Świeczka zapachowa, JELLY BABY ( żelki ).
W słodki stan euforii wprowadzi Cię ta prawdziwie aromatyczna i śliczna świeczka o cudownym aromacie owocowych żelek.



...


...


...


...


...


...


...




Firma BOMB Cosmetics wytwarza wszystkie świece RĘCZNIE i współpracuje z najlepszymi perfumiarzami w Anglii, by mieć pewność, że jej świece zapachowe będą naprawdę intensywnie i długo pachnieć oraz - przede wszystkim - że ich aromat będzie niepowtarzalny. Zawierają też czyste olejki eteryczne, które wpływają na Twój nastrój i samopoczucie!
Świece wlewane są ręcznie w ozdobne puszki, które mogą być także doskonałymi, praktycznymi pojemniczkami po wypaleniu świecy! Można je oczywiście także recyrkulować (czyli wrzucić do najbliższego pojemnika na surowce wtórne).

"Wypełnij swój dom zwariowanym, niecodziennym zapachem owocowych żelek, a poczujesz się jak dziecko w sklepie ze słodyczami! Górne nuty zapachu tworzą słodka truskawka i soczyste maliny, złagodzone akordami jadalnych fiołków parmeńskich i uzupełnione delikatnym, kremowym karmelem. Aromat świecy wzbogacają naturalne olejki eteryczne z Bergamotki i Ylang Ylang."





Czas palenia:

45-50 godzin


Moja opinia:

Przyznam się cichutko, że ubóstwiam zapachy! A po zapoznaniu się bliżej z tym produktem, zdecydowanie mogę stwierdzić, że firma Bomb Cosmetics zna się na pielęgnacyjnych przyjemnostkach jak mało która marka :)! Sam ich wygląd jest magiczny i bardzo przyciąga oko, lecz zdjęcie wcale nie oddają jego prawdziwego uroku. W rzeczywistości wygląda cudowniej! Urocza metalowa puszka kryjąca ozdobiony serduszkami aromatyczny, długo palący się wosk. A to dopiero początek! :) Tak jakby kawał mojego dzieciństwa zamknięty w niezwykle uroczej puszce. Jakby ktoś wsadził tam wszystkie paczki owocowych żelków, które zjadłam w swoim życiu i jeszcze je doprawił. Jest świetna! W kwestii zapachu - jest równie przyjemnie ;> Bardzo intensywna, lecz nie męcząca. Skojarzenia? Radość, szaleństwo, przyjemność, bieganie z dzieciakami po podwórku - dzieciństwo :D! Jeśli szukacie przedmiotów, które nadadzą Waszemu domowi przyjemną, ciepłą atmosferę, zajrzyjcie na stronę Eko Prezent 24! W ofercie znajdziecie jeszcze drożdżówki z dżemem, deser z marakują czy cytrynową tartę. Pycha! Warto przy tym zaznaczyć, że świece Bomb Cosmetics są ręcznie robione! Przyjemność, jaką dają, jest długotrwała, wszystkie palą się około 45 godzin, równomiernie się przy tym wypalając i nie kopcąc.

Porównując internetowe ceny tych świec, z całą pewnością mogę stwierdzić, że sklep Eko Prezent 24 jest jednym z najtańszych sklepów, w którym możecie się zaopatrzyć w te śliczne świece i nie tylko!

Plusy:

+ opakowanie produktu - śliczna metalowa, ozdobna puszeczka :)
+ kolorystyka produktu
+ zapach, który dość szybko roznosi się po pomieszczeniu i długo się utrzymuje
+ wygląd
+ jakość
+ wykonanie
+ spostrzegana może być jako zwykła ozdoba
+ cena - najniższa w internetach :D

Minusy:

- brak!! :D


OPINIA O SKLEPIE EKO PREZENT 24:


+ przesympatyczna obsługa - jeszcze nigdy się nie spotkałam z tak miłą i sympatyczną obsługą, duży duży duuuży plus :)!
+ łatwy i szybki kontakt - nie ma najmniejszego problemu z kontaktem, nie trzeba czekać niewiadomo ile na odzew, tak jak miałam z wieloma firmami dotychczas, tylko szybko zwięźle i na temat!
+ łatwe poruszanie się po stronie internetowej sklepu EkoPrezent24 - bez problemy każdy się w niej odnajdzie
+ szata graficzna - elegancka, prosta, nieprzesadna - podoba mi się! :)
+ szybka i bezpieczna dostawa - na przesyłkę czekałam zaledwie dwa dni! produkty były zabezpieczona dużą ilością folii bąbelkowej, także nie ma możliwości aby produkt został uszkodzony podczas dostawy! :)
+ produkty - dużo ciekawych i pachnących produktów, których nie można znaleźć w sieciowych drogeriach czy supermarketach!
+ wysoka jakość produktów i kosmetyków
+ asortyment - kosmetyki do całego ciała, włosów, produkty spożywcze, gorące czekolady, musujące smakołyki do kąpieli, różnych znanych i lubianych marek!
+ brak bubli! - w asortymencie sklepu są tylko sprawdzone produkty i kosmetyki


NAPRAWDĘ WARTO! POLECAM! :>





...
 
Świece zapachowe, które sklep EkoPrezent24 oferuje klientom:
  









I wiele wiele innych, cudnych zapachów ;)

Zapraszam do odwiedzania:
 

Polecam! :)
Natalia.

16 komentarzy:

  1. Łał, świeca jest przepiękna. Bardzo mi się podoba, chętnie zajrzę na stronę tego sklepu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta świeca! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te świeczuszki, a pomysł z metalową puszką super, wreszcie wosk nie będzie na całej szafce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania cudowne:) u mnie taka świeczka musi się wystać by oko mogło się nacieszyć opakowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, u mnie też się trochę nastała, zanim ja pierwszy raz odpalilam :D Szkoda mi jej po prostu było :D

      Usuń
  5. bardzo podobają mi się te świece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jest ładniutka z tymi serduszkami w środku :) Zaciekawiłaś mnie tymi świeczkami, chętnie sobie jakaś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie te świeczki, ale mam zapas yankee, który muszę wykorzystać, zanim zacznę nowe kupować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znałam wcześniej, a świeczka przesłodka :) w sam raz na prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam takich świeczek, wyglądaja tak ładnie, że szkoda palić :)
    serduszka w środku bardzo urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłyby być trochę tańsze te świece, ale znalazłam sporo fajnych produktów w ich sklepie, więc sobie dodam do "listy sklepów, które mogę odwiedzić po wypłacie" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczności świeczuszki ! :)
    te serduszka łapią za (nomen omen) serduszko ;p

    jestem pierwszy raz, ale już widzę, że będę wpadać częściej! :)
    obserwuję, żeby nie przeoczyć żadnego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. superowe te świeczki i ogólnie fajny blog na pewno będę odwiedzała częściej zapraszam również do siebie http://darmoweprobeczkiorazgadzety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń