poniedziałek, 4 listopada 2013

Kontynuacja współpracy - Prekursorki

Witajcie :)

Jakiś czas temu otrzymałam kolejny produkt do testów od portalu Prekursorki.pl, o ktorego dodaniu zapomniałam. 



A więc o to co otrzymałam: 



...


...


...


- Żel pod prysznic Original Source, Mandarynka & Bazylia

Uwielbiam ich żele, dlatego z przyjemnoscia zabieram sie za testowanie! :P

...

Mieliście przyjemnosc poznać się z zelami Original Source?
Macie może swojego faworyta? ;>

...

Słyszeliście już o nowym konkursie - Blisko Natury?
Jak nie to zapraszam!




Akcja trwa tylko 10 dni (do 13.11) więc musicie się pośpieszyć!!!



24 komentarze:

  1. gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale chcę takie, pewnie bosko pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, polecam, zapach mandarynki w polaczeniu z bazylią jest po prostu cudowny! :)

      Usuń
  3. Ja miałam Wanilia i malina bodajże- zapach obłędny i jakiś z dodatkiem pieprzu- oddałam bratu, bo to absolutnie nie moja bajka była ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam OS,ale o tym nie słyszałam nigdy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki :* Nie mam ulubionego żelu pod prysznic, ale mam miętowy, cytrynowy i imbirowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewne będzie pozytywny wynik testowania, bo te żele są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już śmiem podsumować, iż taak! Bardzo pozytywny wynik testowania, uwielbiam wrecz ich zele :)

      Usuń
  7. To miłego testowania :) Ja jakoś nie mam szczęścia do prekursorek :/ Przy okazji zapraszam na mojego bloga trwa tam konkurs może będziesz chciała wziąć udział ;) http://freeismylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam do czynienia z tymi żelami, ale kurczę, chyba muszę się skusić, bo ten zapach.. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. NOMINUJĘ CIĘ DO LIEBSTER AWARD http://puderniczkama.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award-nominacja.html ZAPRASZAM DO ZABAWY;)

      Usuń
  10. Miłego testowania, również zainteresuję się tą stroną. :D
    Śliczny blog wizualnie, z chęcią obserwuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. o, tego zapachu nie mialam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na male rozdanie:)
    http://takingcareofhair.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam żele OS :))
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji blogowej :)

    OdpowiedzUsuń