piątek, 29 listopada 2013

Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową, Eveline Cosmetics - RECENZJA

Witajcie! :*
Dziś przyszedł czas na kolejną, a zarazem przedostatnią recenzję produktu, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Eveline Cosmetics.

A między innymi chodzi o Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową.



Lecz zanim przejdę do własnej opinii o produkcie, przedstawię kilka słów producenta:

Od producenta:


- EFEKT CHŁODZĄCY


...



POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ:

- zmniejszenie obwodu brzucha o jeden rozmiar
- widoczna redukcja cellulitu i tkanki tłuszczowej 
- wymodelowana i wyrzeźbiona sylwetka

Pojemność:
150 ml / 19 zł

Moja opinia:
+ opakowanie
+ kolor
+ dużo informacji o produkcie na opakowaniu
+ konsystencja
+ zapach
+ wydajność
+ intensywnie nawilża, wygładza i ujędrnia skórę
+ delikatnie chłodzi
+ nie pozostawia tłustej warstwy na skórze
+ szybko się wchłania

- jedynym minusem w tym produkcie, lecz podstawowym jest jego działanie :(

Nie widzę jakichś szczególnych efektów, może i tam coś załapało, ale w sumie sceptycznie podchodziłam do tego produktu i do jakichś ekstremalnych efektów tej kuracji.

Lecz mimo to warto go wypróbować! :) Wart polecania i wypróbowywania :)

...

Przypominam o moim pierwszym rozdaniu :)


http://no-zlap-okazje.blogspot.com/2013/11/pierwsze-rozdanie.html




11 komentarzy:

  1. chyba bym nie próbowała, skoro nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię w Liebster Blog Award, bardzo chciałabym zobaczyć odpowiedzi na Twoim blogu. :)
    http://kosmetycznyblog.blogspot.com/2013/11/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywam antycellulitowego peelingu z Farmony, Nivelazione i jestem bardzo zadowolona, na prawde widze efekty, ale stosuje go regularnie juz kilka miesiecy:) do tego mam zel antycellulitowy z Tolpy i tu juz nie jest tak ciekawie :P:P

    OdpowiedzUsuń
  4. rozmiar w dół tylko przy ćwiczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam tego serum w wersji z opakowaniem miętowym i dla mnie był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takich produktach nie możemy się spodziewać dużych wyników.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwi mnie wcale, że działanie jest słabe... Ja poprostu nie wierzę w takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie wierzę, ale spróbowałam i się przekonałam, że jednak to zwykly bubel :>

      Usuń
  8. Myślę nad zakupem, taki sprzymierzeniec w walce ze zbędnymi kg by się przydał, chociaż oczywiście nie spodziewam się cudów.

    OdpowiedzUsuń