wtorek, 19 listopada 2013

Kremowy balsam do ciała SOS, Eveline Cosmetics - RECENZJA


Dziś przyszedł czas na recenzje jednego z kosmetyków, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Eveline Cosmetics 



A między innymi chodzi o Kremowy balsam do ciała SOS dla skóry suchej i wrażliwej.



Zanim przejdę do własnej opinii na temat tego produktu, przedstawię kilka słów od producenta :

Opis producenta:


...


- MAKSYMALNE NAWILŻENIE


...



Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne


- bioHyaluron Plus Complex™ – podwójna moc nawilżania! Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i 5% UREA w jednej formule, intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem.
- Olej kokosowy - posiada silne właściwości nawilżające. Doskonale chroni przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego.
- Masło shea - przyśpiesza proces regeneracji i odbudowy naskórka.
- Kompleks witamin (A, E, F) – poprawia elastyczność i miękkość naskórka.



Rezultat:
Szorstka skóra staje się nawilżona i wygładzona.


POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA*:

• likwiduje szorstkość skóry do 73 %
• intensywnie nawilża do 75 %
• wygładza, łagodzi i koi skórę do 69 %
* Test samooceny przeprowadzony w grupie 40 kobiet.

Pojemność:
350 ml/15 zł

Moja opinia:
+ opakowanie
+ kolorystyka
+ dużo informacji o produkcie na opakowaniu
+ wygoda w aplikacji
+ wydajność
+ konsystencja
+ intensywne nawilżenie
+ odżywia i regeneruje 
+ likwiduje szorstkość skóry
+ łagodzi podrażnienia
+ szybko się wchłania
+ nie pozostawia tłustej warstwy na skórze
+ nie lepi się

- brak

Jestem zachwycona tym balsamem, pewnie jak każda z kobiet, która go przetestowała. I ze stanowczością mogę rzucić to hasło: Zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania! :)

...

A jak u Was się spisał? Jakieś minusy? ;>

...

Przypominam o moim pierwszym rozdaniu! :)




13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze przyjemności uzywać tuszy Eveline, ale zapewne spróbuję :)

      Usuń
  2. uwielbiam balsamy Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele osób go chwali, a ja nigdy nie miałam, musze nadrobić zaleglości;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że tak dobrze spisał się ten balsam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba widziałam już recenzję tego produktu na innym blogu, również pozytywną, wydaje się mega ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale świetnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ja już sama nie wiem...nie kilku blogach czytam o nim bardzo dobre recenzje,ale z doświadczenia wiem,że ich kosmetyki okazują się u mnie bublami i nie wiem czy kupić czy nie O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również ich dwa kosmetyki okazały się bublami, lecz każdy jest inny i inaczej reaguje na kosmetyki i ich dzialanie :P

      Usuń
  8. Mam balsam SOS Nivea i świetnie się u mnie sprawdza. Tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń