sobota, 23 listopada 2013

Lakier do paznokci, Eveline Cosmetics - RECENZJA


Dziś przyszedł czas na recenzję kolejnego kosmetyku, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Eveline Cosmetics. 



A między innymi chodzi o lakier miniMAX, Eveline Cosmetics nr 833.
Zanim przedstawię swoją opinię na temat produktu,  przedstawię kilka słów od producenta:



- MiniMAX 9 days long, quick dry & long lasting


...


Od producenta:

"Nigdy nie mamy dość klasyki.
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.

ZAWSZE WSPANIAŁE KOLORY. NIGDY NIE WYCHODZĄ Z MODY!''
Pojemność:
5ml / 6 zł / nr 833


Moja opinia:

+ wygodna buteleczka
+ kolor
+ pędzelek
+ wydajność
+ krótkotrwały zapach
+ szybko schnący
+ długotrwały kolor
+ nie odpryskuje
+ nie bąbelkuje

- brak!

Ten lakier bardzo przypadł mi do gustu :) Ma delikatny kolor, pasuję do wszystkiego, nie rzuca się mocno w oczy, co jest niekiedy bardzo ważne :P Padnie teraz haslo :D Zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania! :)

...

Jak przygotowywania do świąt? Nastawiacie się na to już psychicznie? :D Jest ktoś tak zniecierpliwiony jak ja? :D




7 komentarzy:

  1. Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolory świetnie sprawdzają się po prostu w kazdej stylizacji i to jest ich główna zaleta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie niestety się nie sprawdził, odprysnął zaraz po spaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... A u mnie trzyma się dosyć długo, co mnie strasznie dziwi, bo zawsze mam odpryski nawet tego samego dnia :P

      Usuń
  4. Fajny kolorek na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń