niedziela, 2 marca 2014

Bio Olej Arganowy, Biooil Laboratorium- RECENZJA

Witajcie :)!
Dziś chciałabym Wam przedstawić mojego kosmetycznego ulubieńca, a między innymi chodzi o Olej Arganowy, który miałam przyjemność testować dzięki współpracy z firmą Biooil Laboratorium.




Zanim przejdę do własnej opinii, przytoczę kilka słów od producenta.

Od producenta:

Olej arganowy, tłoczony na zimno, nieoczyszczony.

100 % Olej Arganowy powstał z najwyższej jakości ziaren owoców drzewa arganowego, pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych. Tłoczony na zimno zachował właściwości odżywcze i biologiczne ziaren, z których powstał. Olej Arganowy jest źródłem m.in. Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych, wit. E i skwalenu. Doskonale nadaję się do spożywania na zimno, do sałatek, kuskusu, surówek oraz do celów kosmetycznych. W krótkim czasie nawilża i regeneruje komórki skóry. Stosowany do masażu, demakijażu i maseczek.

Prz
echowywanie:

Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu.

Pojemność:

50 ml / 19 zł
100 ml / 35 zł

Moja opinia:

Przyznam, że gdy go otworzyłam to zapach trochę mnie zadziwił, zaniepokoił a nawet przeraził. Ale gdy pierwszy raz go użyłam (na włosy), to doznałam konkretnego szoku!
Nie spodziewałam się takiego fajnego efektu, mimo tego, iż dużo pozytywów o tym oleju słyszałam i czytałam na Waszych blogach.

Użyłam go na kilka sposobów:

WŁOSY:
I. Nalewam odrobinę oleju na dłonie, rozcieram lekko na dłoniach, aż zrobi się ciepły, po czym wcieram go w suche, rozczesane wcześniej pasma włosów, zaczynając od końców - kończąc u nasady. I tak z wszystkimi pasmami. Następnie obwijam włosy w ręcznik i czekam (aby uzyskać lepszy efekt należy najpierw obwinąć włosy w reklamówkę, ew. czepek, jeżeli macie, lecz mi się nie chce bawić z reklamówką :P). Za pierwszym razem spłukałam olej po 20 min (śpieszyłam się) - efekt po wysuszeniu był już gołym okiem widoczny! Lecz teraz zazwyczaj trzymam go na włosach ok. 30-45 min do godziny, po czym spłukuję obficie wodą i zmywam delikatnym szamponem ( Elisse Premium, szampon odżywczy ). Czynność powtarzam 2-3 razy w tygodniu.
Efekt: włosy stały się miękkie, delikatne, odżywione, lśniące, nawilżone, nie elektryzują się, lepiej się układają, mniej rozdwojonych końcówek.

TWARZ:
I. Do miseczki wlewam 2 łyżeczki maseczki odżywczej od Jsbeaute (możecie użyć jakiejś innej maseczki do twarzy), po czym wlewam kilka kropelek oleju arganowego i wszytsko razem łączę, aż do uzyskania jednolitej masy. Na oczyszczoną, suchą twarz nakładam szpatułką od Jsbeaute warstwę o grubości 2 mm i czekam do zastygnięcia. Po ok. 20 min ściągam maseczkę w jednym kawałku, zaczynając od brzegu. Ewentualne pozostałości usuwam nasączonym w mleczku wacikiem.
Czynność powtarzam 1-2 razy w tygodniu.
Efekt: Cera nawilżona, gładka, delikatna, miękka, ożywiona, zregenerowana, nie łuszczy się, brak wyprysków.

II. Na oczyszczoną i suchą twarz wcieram odrobinę oleju arganowego, wklepuję i pozostawiam na 10-20 min do wchłonięcia. Następnie nakładam na twarz odrobinę kwasy hialuronowego ( 100 % kwas hialuronowy, Eveline Cosmetics ), wklepuję i pozostawiam do wchłonięcia. Zazwyczaj robię to na noc (przed snem), aby efekt był jeszcze lepszy.
Czynność powtarzam 2-3 razy w tygodniu.
Efekt: Cera intensywnie nawilżona, miękka, gładka, delikatna, ożywiona, zregenerowana, nie świeci się, przyjemna w dotyku.

Polecam Wam przedstawione sposoby na użycie oleju arganowego, są naprawdę świetne, efekt mnie samą zaskoczył! :)

Plusy oleju arganowego:

+ opakowanie
+ kolor
+ dużo informacji na opakowaniu
+ konsystencja
+ wydajność
+ łatwość użytkowania
+ jakość
+ właściwości
+ certyfikowana uprawa ekologiczna
+ pochodzenie
+ tłoczony na zimno

Plusy w kosmetyce:


+ nawilża
+ regeneruje
+ nie wysusza
+ nabłyszcza
+ nie podrażnia
+ łagodzi podrażnienia
+ nadaje skórze i włosom blask
+ usuwa makijaż - nadaje się do demakijażu
+ poprawia koloryt skóry
+ poprawia kondycje włosów i skóry
+ nadaję się do łączenia z innymi kosmetykami

Minusy:

- zapach (duuuuży minus)
- pozostawia tłusty film na skórze, nie lubię tego :<

Jednym zdaniem, jestem bardzo zadowolona z tego oleju! :)

Serdecznie dziękuję firmię Biooil Laboratorium za możliwość przetestowania tego produktu. 

A Was zapraszam do odwiedzania i zapoznania się z asortymentem sklepu internetowego firmy Biooil Laboratorium :)!


> SKLEP INTERNETOWY <

...

Mieliście możliwość przetestowania tego oleju?
Jak się dla Was spisał?
Jesteście zadowoleni z niego tak jak ja? ;>

6 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam możliwości wypróbowania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie zapach jest minusem, ale właściwości ma genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co tam zapach ważne, że ma tyle plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, że działa:) Dla mnie zapach w kosmetykach nie jest tak ważny, jak są skuteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie co prawda większa część buteleczki poszła do sałatek, ale do pielęgnacji włosów polecam ten olej bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, smrodek straszny, mi też się nie podoba :D Niektórym nie przeszkadza, jak dla mnie jest tragedia, ale jakoś udało mi się przyzwyczaić, w sumie nie miałam wyjścia, bo działanie i na twarz i na włosy ma boskie!!! :D Ach te smrodki :)

    OdpowiedzUsuń