piątek, 21 marca 2014

Queen of juice - Współpraca

Witajcie! :)
Ostatnimi czasy, jakoś listonosz i kurier mnie rozpieszczają :)

Lecz dziś przychodzę do Was z nową współpracą, pyyyyszną współpracą <3!!!
Jakiś czas temu dzięki uprzejmości pewnej przesympatycznej Pani nawiązałam współpracę z firmą Queen Of Juice.

https://www.facebook.com/QueenOfJuice?ref=ts&fref=ts


Na owoce tej współpracy nie musiałam długo czekać, bo zaledwie kilka dni. W środę już otrzymałam paczkę :)

A o to co kurier mi przytargał :

 ...

...


* Karton wypełniony po brzegi małymi bananowo-pomarańczowymi soczkami mmm...

...

Kartonik był dobrze zabezpieczony dużą ilością styropianowych pianek i woreczków z powietrzem :)
Także nie było możliwości, aby soki uszkodziły się podczas transportu.


Serdecznie dziękuję za tak przemiłą współpracę i za hojność jaką od Państwa otrzymałam :)
zabieram się za testowanie, recenzja niebawem!

A Was zapraszam do odwiedzania facebook'owego fanpage'a firmy!  
Po zapoznaniu się z bogatym asortymentem sklepu, na pewno coś dla siebie znajdziecie :)

...
Jak udał Wam się pierwszy dzien wiosny? 
Był tak samo udany i niezapomniany jak mój? :D 


5 komentarzy: