sobota, 15 marca 2014

Maseczka nawilżająca, JsBeaute - RECENZJA


Witajcie! :)
Dziś nareszcie przyszedł czas na recenzje kosmetyku, który otrzymałam od przesympatycznej Pani Joanny w ramach współpracy z firmą JsBeaute.




Lecz zanim przejdę do własnej opinii, przytoczę kilka słów od producenta.

Od producenta:

 ...

 ...

 ...

 ...


MOISTURISING PEEL-OFF MASK INCIL: Alginat, ThaliSource Poli sacharydy morskie Moisturising Peel-Off Mask jest preparatem przeznaczonym do wykonywania profesjonalnych zabiegów kosmetycznych pielęgnujących twarz, przeznaczony jest do wszystkich rodzajów skóry a zwłaszcza do skóry suchej. Zabieg Moisturising Peel-Off Mask przywraca skórze właściwe nawilżenie i gładkość.

Sposób użycia:
Na 1 łyżeczkę proszku dodać 3 łyżeczki wody przegotowanej, letniej (nie gorącej!). Dokładnie wymieszać, rozgnieść grudki, konsystencja po wymieszaniu - gęsta śmietanka. Nałożyć na skórę warstwę o grubości ok. 2 mm. Po ok 20 min maseczkę ściągnąć w jednym kawałku, zaczynając od brzegów.


 ...

 ...

 ...


Skonfekcjonowane dla: JS Beaute, Leśna 44d, 42-622 Nowe Chechło, Kraj pochodzenia: Francja, Producent: Agrimr, Waga netto: 30 g, EXP 07/2014


Wskazania:
* skóra sucha,
* skóra przesuszona po opalaniu na słońcu lub w solarium,
* skóra mało jędrna i zwiotczała,
* skóra zmęczona i słabo nawilżona.
* skóra zniszczona z podrażnianiami.
 
Skład:
ThaliSource unikalną kompozycję oligo i polisacharydów, wysokowartościowy aktywny składnik o udowodnionym działaniu nawilżającym na skórę. ThaliSource nawilża i jednocześnie hamuje utratę wody przez skórę. W skład polisacharydów wchodzą glikozaminoglikany z których dla działania nawilżającego największe znacznie ma kwas hialuronowy. Polisacharydy z alg brunatnych działają kojąco na skórę wzmacniają uczucie komfortu.
 
 
Moja opinia:
Szczerze przyznam, że jeszcze nigdy nie miałam styczności z taką maseczka i od dłuższego czasu chciałam ją mieć i wypróbować. Była na 1 miejscu na mojej wish liście :)! Samo zrobienie maseczki sprawiło mi duużo frajdy, nie mówiąc o nakładaniu :P Efekty sprawdziłam na 3 osobach: na mnie, na moim D. i jego mamie :D Efekty na mnie a na ich dwójce były zupełnie inne. U nich pojawiły się zaczerwienienia na skórze twarzy :( Ale jak wiadomo, każdy reaguje inaczej, na mnie sprawdziła się idealnie! Bez zastrzeżeń :)
Dwa razy maseczka mi nie wyszła, nie mam pojęcia dlaczego. Zastosowałam proporcję proszku i wody takie jak na opakowaniu, lecz wyszła za gęsta i po chwili zastygła w miseczce jak galaretka. Dwa razy wyszła mi idealna konsystencja, która zaczęła zastygać dopiero podczas kontaktu ze skórą. Jedynym minusem tej maseczki dla mnie jest zapach, przypominający siarkę. Jestem wyczulona na takie zapachy, kosmetyk według mnie musi mieć przyjemny zapach :)

Plusy kosmetyku:
+ opakowanie
+ jakość
+ cena
+ wygodne otwarcie
+ efekty widoczne są już po pierwszym zabiegu! :)
+ intensywnie nawilża i regeneruję nawet głębokie warstwy skóry
+ stymuluje procesy naprawcze skóry,
+ łagodzi podrażnienia
+ spowalnia procesy starzenia skóry.
+ efekt zabiegu utrzymuje się od kilkunastu godzin do kilku dni, 
zależnie od ogólnego stanu skóry

Minusy produktu:
- zapach
- dostępność


UWAGA!
 Oferowane przez firmę produkty są całkowicie naturalne, pochodzą z legalnych źródeł. Stosowane są w profesjonalnych  gabinetach kosmetycznych, niedostępne w sklepach i drogeriach!
 

Zapraszam Was gorąco do odwiedzania sklepu internetowego firmy i zapoznania się z bogatą gamą produktów firmy JsBeaute! Jestem przekonana, że każdy z Was znajdzie w nim coś dla siebie, za niewielkie pieniądze :)

>> FANPAGE <<

 
Polecam!
Natalia :)
 
 

8 komentarzy:

  1. Gdyby była dostępna stacjonarnie to chyba bym się na nią skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie maseczki, ale niestety mam skórę mieszaną więc chyba nie byłaby dla mnie.
    A z własnego doświadczenia wiem, że taki produkt trzeba od razu nakładać na twarz po zrobieniu bo bardzo szybko zastyga.
    Mam nadzieję, że następne próby wykonania będą już udane.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Maseczki algowe nadają się do każdego typu skóry. trzeba sobie tylko dobrać odpowiednią dla siebie;) Naprawdę polecam, jestem kosmetyczką i proszę mi wierzyć, że klientki uwielbiają tego typu zabiegi:)
      Po kilku zabiegach można uzyskać naprawdę wspaniałe i zaskakujące efekty.
      Pozdrawiam serdecznie
      JS Beaute
      Joanna

      Usuń
  3. maseczki peel-off są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię maseczek peel-off :P Wolę te, które się normalnie zmywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jest to, że można mieć profesjonalny kosmetyk mieć w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę używać maseczek peel-off ze względu na cerę naczyniową:/ miałabym mega podrażnioną i czerwoną twarz:/

    OdpowiedzUsuń