niedziela, 9 marca 2014

O - RING - RECENZJA

Witajcie! :)

Jakiś czas temu pisałam Wam o współpracy z firmą, którą każdy z Was już zna i lubi, a miedzy innymi chodzi o firmę O - RING



Dziś właśnie przyszedł czas na recenzję produktów, które otrzymałam do testów, a między innymi chodzi o spinacze do skarpetek O-Ring.


Opis producenta:

 ...


...


Moja opinia:


+ małe, zgrabne i poręczne opakowanie
+ wygląd
+ rożne kolory
+ elastyczne
+ wytrzymałe
+ bardzo pomocne
+ niekłopotliwe
+ ilość spinaczy w opakowaniu (20szt.)

- brak :>

Serdecznię dziękuję firmię O-Ring za zaufanie i możliwość przetestowania tego gadzetu. Przyznam się, iż pierwszy raz miałąm styczność z takimi spinaczami. Jestem z nich bardzo zadowolona! Chyba na długo zagoszczą one w moim domu, bo dzięki nim moje skarpetki przestały się gubić w jakichś magicznych, niewyjaśnionych okolicznościach, jak dotychczas :>

Zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania! :)


...

A Wy, mieliście doczynienia z takimi spinaczami?
Byliście z nich zadowolone tak jak ja? :>

7 komentarzy: