niedziela, 2 marca 2014

Eveline Cosmetics - Kontynuacja współpracy

Witajcie :)
Jakiś czas temu mój blog został ponownie wytypowany do testowania nowości firmy Eveline Cosmetics.

A zatem również jakiś czas temu odwiedził mnie Pan listonosz z przesympatyczną paczuszką :)


A o to zawartość pudełka:

...

 ...

 ...

 ...

 ...


* Mleczko do ciała, Spa Professional
* 60-sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz 3w1 do paznokci
* Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową (po raz drugi)
* Błyszczyk do ust z olejem arganowym
* 3 lakiery do paznokci, MiniMax


Jestem zdumiona tak bogatą zawartością paczki, lecz trochę zawiedziona, ponieważ niektóre z kosmetyków już miałam przyjemność testować :<  Ale to nic, przetestuje jeszcze raz :P No ale cieszę się, że mój blog został tym szczęśliwcem :p

Serdecznie dziękuję firmię Eveline Cosmetic za możliwość przetestowania Waszych nowośći :)
Zabieram się za testowanie, niebawem recenzje :)

...

Zaniedbałam bloga po raz kolejny, chyba nigdy nie skończą się moje problemy z internetem ;/
Lecz będę się starała tu zaglądać jak najcześciej tylko się da :)


14 komentarzy:

  1. Przyjemne kosmetyki, fajne testowanie Cie czeka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Firma jest niesamowita ;) Wysyłają świetne paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolory lakierów :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakierek brązowy mnie zauroczył :) Ciekawe jak na pazurkach się ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Świetne kosmetyki dostałaś, a kolorki lakierów są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczuszka, ale dużo ostatnio wszędzie jest recenzji tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę udanego poznawania kosmetyków Eveline, osobiście tez ich często używam.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :D produkty ich bardzo przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ;* mi nawet firma nie odpisuje:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna przesyłka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolory lakierów ;) Czekam na recenzję
    ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję paczuszki ja też dostałam się na testowanie marcowe już się nie mogę doczekać co będę mogła przetestować dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie http://darmoweprobeczkiorazgadzety.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń