czwartek, 13 marca 2014

Children Of The Grave - Współpraca

Witajcie :)!
Dawno mnie tu nie było. Mam nadzieję, że problemy z internetem zostały już pogrzebane na amen! 

Dlatego też dziś przychodzę do Was z nową współpracą, moją uluuuuubioną <3!!!
Jakiś czas temu dzięki uprzejmości pewnej przesympatycznej Pani nawiązałam współpracę z firmą Children Of  The Grave.



A o to co otrzymałam od firmy:

...

 ...

 ...

 ...

 ...

 ...

 ...

 ...

...


- bransoletka z ciasteczkowym potworkiem
- bransoletka z kopertą i sercem
- pierścionek z ciasteczkowym potworkiem
- kolczyki muffinki
- naszyjnik muffinka
- 2 wizytówki firmy 
- liścik
Każda jedna biżuteria była oddzielnie zabezpieczona folią bąbelkową dodatkowo podczas transportu umieszczona została w małych styropianowych kartonikach :)

Serdecznie dziękuję za tak przemiłą współpracę i za hojność jaką od Państwa otrzymałam :)
A więc weekend przed Nami, a przede mną sesja z moimi perełkami od firmy Children Of The Grave! :)
Zabieram się za testowanie, recenzja niebawem!

A Was zapraszam do odwiedzania facebookowego fanpage'a firmy!  
Po zapoznaniu się z bogatym asortymentem sklepu, na pewno coś dla siebie znajdziecie :)


...

Może jakieś DUUUŻE rozdanie dla moich najlepszych okrągłych 100 obseratorów? :>
CO Wy na to? ;>


11 komentarzy:

  1. ale fajne! i ten liścik... uważaj, nie gryź :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Najbardziej przypadł mi do gustu pierścionek i pierwsza bransoletka. Są genialne ;)
    I zostaję 101 obserwatorem :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! :) marzę o bransoletce jak na zdj nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze rzeczy dostałaś :) Bransoletki szczególnie przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne:) Gratulacje:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Urocza biżuteria :D Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, ale śliczna ta biżuteria :) Ja w sumie nie przepadam za bransoletkami, kolczyki itd, ale umiem docenić piękne rzeczy i te mi się na prawdę podobają:) :*:*

    OdpowiedzUsuń