poniedziałek, 17 marca 2014

Mydło 100 % naturalne, z bursztynem, Powrót Do Natury - RECENZJA


Witajcie! :)
Dziś przyszedł czas na recenzję mydełka, otrzymanego w ramach współpracy z firmą Powrót do natury.


 A między innymi chodzi o mydełko 100 % naturalne z bursztynem.
Lecz zanim przejdę do własnej opinii, przytoczę kilka słów producenta :)

Od producenta:

 ...

 ...

...

 ...

 ...

 ...


" Bursztyn przyspiesza odnowę komórkową, jest naturalnym antyoksydantem, regeneruje i rozświetla. Już przed wiekami znano właściwości bursztynu wiedziano, że bursztyn jest nie tylko wspaniałą oprawą naszej urody, ale pielęgnuje i odżywia skórę. Pobudza również metabolizm skóry, widocznie poprawia stan nawet bardzo zmęczonej cery. Po użyciu mydła zawierającego bursztyn skóra staje się jędrna, elastyczna, napięta i wygląda młodo i świeżo.
Zawiera naturalny bursztyn. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień."

Pojemność:
100g /ok. 8-9 zł

Moja opinia:
Mydełko zapakowane jest w mały kartonik z okienkiem, przez co można je zobaczyć i powąchać. Zapach mydełka jest delikatny i naturalny. Mydełko ma w sobie maleńkie drobinki złotego, mieniącego się bursztynu, co dodaje mu uroku. Niestety, mimo, że zapach jest cudny, nie utrzymuje się długo na skórze, nad czym ubolewam :( Mydełko fajnie się pieni, oczyszcza i pielęgnuje. Nie pozostawia również osadu na skórze. Delikatnie ją nawilża i faktycznie, skóra jest gładka. Dużym plusem jest to, że mydełko nie wysusza skóry, czego bardzo nie lubię. Moja cera jest bardzo sucha, wręcz gdzie nie gdzie łuszcząca się, co sprawia mi duży dyskomfort ;/ Mydło nie podrażnia i jest naprawdę świetne! :)

Plusy produktu:
+ opakowanie
+ kolor
+ zapach
+ drobinki mieniącego bursztynu w mydełku
+ dużo informacji o produkcie na opakowaniu
+ jakość
+ dobrze się pieni
+ oczyszcza
+ pielęgnuje
+ delikatnie nawilża
+ nie pozostawia osadu mydlanego na skórze
+ wygładza
+ nie wysusza
+ nie podrażnia
+ nadaję się do demakijażu, świetnie radzi sobie z makijażem :)!

Minusy produktu:
- dostępność

Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z tego mydełka! 
Serdecznie dziękuję firmie Powrót do natury za możliwość współpracy :)

A Was gorąco zapraszam do odwiedzania sklepu internetowego firmy oraz do zapoznania się z gamą produktów firmy :)! 
Jestem przekonana, że każdy z Was znajdzie tam coś dla siebie ;)

>> FANPAGE <<

Polecam!
Natalia ;)

12 komentarzy:

  1. Nie używam mydeł w kostce :) Zdecydowanie wolę te w płynie. Ale opakowanie bardzo ładne tego mydełka. Życzę miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydła w kostkach to u mnie codzienność zwłaszcza te naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tych mydełkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dopiero zaczynam z nimi przygodę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jak się u mnie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj dostałam dwa mydełka, mam nadzieję że i u mnie się sprawdzą:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego jeszcze nie otwarłam, ale reszta przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znoszę mydeł w kostce, niewygodnie się ich używa. Może kiedyś się przekonam, ale jak na razie wolę żele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na co dzień nie używałam mydeł w kostce, dla mnie też były nie wygodne, ale jakoś się teraz przyzwyczaiłam do nich :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń