wtorek, 4 lutego 2014

Cukiernia Sowa - PODSUMOWANIE WSPÓŁPRACY


Witajcie! :)

Jakiś czas temu pisałam o najbardziej owocnej i przepyysznej współpracy, z jaką miałam przyjemnością, a między innymi chodzi o współpracę z Cukiernią Sowa. Zawartośc paczki była przeogromna, za co serdecznie dziękuję przedstawicielowi tej cukierni :)!


Dla przypomnienia :


 ...


...

 ...

...

 ...

 ...

 ...

 ...

...



Ta współpraca była naprawdę przepyszna! Z niedowierzaniem spoglądałam wtedy w głąb kartonu :D Przedstawiciel z całą pewnością trafił w moje gusta, jestem konkretnym łasuchem i uwielbiam różnego rodzaju ciasteczka i czekolady, jestem na TAK! <3

Moja opinia:

+ przemiła obsługa
+ prosta i szybka komunikacja
+ ekspressowa dostawa w ciągu 24 h
+ opakowanie
+ kolory
+ przepyszny smak
+ gramatura
+ składniki
+ jakość
+ cena

- BRAK!!!

Serdecznie dziękuję firmie Cukiernia Sowa za tak przemiłą i przepyszną współpracę! :) Życzę samych sukcesów zawodowych i prywatnych! Oraz aby każde kolejne wyroby były coraz smaaaaczniejsze :P
Jeszcze raz serdecznie dziękuję za zaufanie :)

Zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania :)!
...
Cukiernia Sowa osiągnęła Rekord Guinnessa za największy tort weselny na świecie! Osiągał on aż 7,5 m!
Jeszcze raz serdecznie gratuluję.
...

Zapraszam do odwiedzania i smakowania ich cudownych wyrobów w tych miejscach:
* DOLNOŚLĄSKIE: Wrocław,
* LUBELSKIE: Lublin, Piotrków Trybunalski
* MAZOWIECKIE: Łomianki, Płock, Pruszków, Warszawa
* POMORSKIE: Chojnice, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Rumia, Kościerzyna, Kwidzyń, Pruszcz Gdański, Słupsk, Starogard Gdański, Tczew,
* ŚWIĘTOKRZYSKIE: Kielce,
* WIELKOPOLSKIE: Chodzież, Czarnków, Gniezno, Kalisz, Konin, Leszno, Piła, Poznań, Stare Miasto, Suchy Las, Śrem, Wągrowiec, Września
* KUJAWSKO POMORSKIE: Białe Błota, Bydgoszcz, Ciechocinek, Grudziądz, Inowrocław, Nakło, Świecie, Osielsko, Toruń, Włocławek,
* LUBUSKIE: Gorzów Wielkopolski,
* MAŁOPOLSKIE: Kraków,
* ŚLĄSKIE: Bytom, Katowice, Zabrze, 
* WARMIŃSKO MAZURSKIE: Olsztyn, Ostróda,
* ZACHODNIO POMORSKIE: Kołobrzeg, Koszalin, Szczecin, Starograd Szczeciński, Szczecinek,

Po więcej informacji zapraszam bezpośrednio na stronę internetową firmy:
www.cukierniasowa.pl

Serdecznie zapraszam! :)


13 komentarzy: