niedziela, 16 lutego 2014

Js Beaute - Współpraca

Witajcie :)!

Jakiś czas temu, z uprzejmości Pani Joanny, nawiązałam współpracę z firmą Js Beaute.




A o to co otrzymałam do testów:

 ...
 
 ...
 
 ...

 ...

...

 ...

 ...

 
- miseczka do rozrabiania maseczek
- szpatułka do nakładania maseczek
- algi maska nawilżająca głęboko oczyszczająca pory 
- olej rycynowy

Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z tej paczuszki i z możliwości przetestowania tych produktów, ponieważ nigdy nie miałam styczności z takimi cennymi kosmetykami i z olbrzymią przyjemnością je przetestuję :)! Mimo tak dokładnych zabezpieczeń produktów, tj: koperta bąbelkowa i folia bąbelkowa, to olej rycynowy dotarł do mnie niestety jakoś uszkodzony, buteleczka była trochę tłusta, olej się trochę wylał przy transporcie :( Mimo to jestem przeszczęśliwa :D!!! <3

Serdecznie dziękuję Pani Joannie Staroń i firmie JsBeute za możliwość współpracy :)
Więc zabieram się za testowanie, niebawem recenzję :)!

...
Zapraszam wszystkich do odwiedzania sklepu internetowego JsBeaute! :)
...

Przepraszam za moją długą nieobecność i za to, że nie odwiedzam Waszych blogów, ale tradycyjnie - znów problemy z internetem... Mam nadzieję, że niebawem się skończą, wtedy zrekompensuję Wam to jakimś małym rozdaniem :)

10 komentarzy:

  1. gratulacje, świetne rzeczy dostałaś do testów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę miłych testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz neta z Vectry? Bo od tygodnia problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe, Cyfrowy Polsat Lte, cały czas jakieś problemy, zrywają umowę przez przypadek ale chociaż plus w tym, ze rekompensują swoje błędy, ale ileż można...

      Usuń
  4. gratuluje :) obserwuję ( możesz nawet zobaczyć żeby nie było że ściemniam czy coś :) ) i postaram się tu częściej wpadać. póki co, zapraszam do mnie, jeśli blog Ci się spodoba, również możesz zaobserwować, skomentować, a z pewnością zrobi mi się bardzo miło ♥

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń