piątek, 4 kwietnia 2014

Olejek rycynowy, JsBeaute - RECENZJA

Witajcie! :)
Dziś nareszcie przyszedł czas na recenzje kosmetyku, który otrzymałam od przesympatycznej Pani Joanny w ramach współpracy z firmą JsBeaute.


Lecz zanim przejdę do własnej opinii, przytoczę kilka słów od producenta.

Od producenta:
 
 ...

 ...

 ...

 ...

 ...



INCI: RICINUS COMMUNIS
Olej rycynowy BIO z rącznika pospolitego. Zawiera kwas rycynolowy oraz glicerydy kwasu olejowego oraz linolowego. Zastosowany na włosy, poprawia ich kondycję, zapobiega wypadaniu, regeneruje strukturę włosa. Do włosów suchych i zniszczonych oraz na przesuszoną skórę. Polecany do masażu, aromaterapii, produkcji preparatów do pielęgnacji włosów. Składnik szamponów, odżywek do natłuszczania skóry i włosów, kremów.
Stosuje się przy wypadaniu włosów, rozdwajaniu końcówek i łamliwość włosów, uszkodzeniu włosów zabiegami fryzjerskimi. Także przy łuszczycy we włosach, łupieżu suchym, łamliwych paznokciach, suchej, spierzchniętej skórze. Surowiec kosmetyczny do użytku zewnętrznego.
Olej rycynowy pozyskiwany jest z nasion tropikalnego drzewa Ricinus communis w procesie wytłaczania na zimno jąder nasiennych rącznika pospolitego (zwanego także rycynusem lub kleszczowiną pospolitą) . Rośnie w Indii, USA, krajach śródziemnomorskich, Południowej Afryce, Meksyku.
W przeciwieństwie do innych olejów i tłuszczów miesza się z wodą.  Olej rycynowy działa jako bariera ochronna skóry, chroni ją przed szkodliwymi warunkami zewnętrznymi.
Koncentracja w kosmetyku: do 100%
Skład:
 85% kwasu rycynolowego, kwas oleinowy, kwas stearynowy, kwas linolowy
Stosowanie olejku: 
https://www.facebook.com/pages/JS-Beaute/518092884885573?hc_location=stream
Przechowywanie:
Po otwarciu zalecamy przechowywanie oleju w lodówce.
Pojemność: 
30 ml / 4.95 zł 
Moja opinia:
Jak i w poprzedniej recenzji kosmetyku od JsBeautu, maseczce PEELING-OFF, tak i teraz przyznam się, iż dotychczas nie miałam styczności z tym olejkiem. Słyszałam  nim bardzo dużo pozytywnych opinii, nawet moja mama opowiadała mi że sama w moim wieku używała olejku rycynowego na rzęsy, później moja starsza siostra także tego olejku stosowała, i rzęsy ma tak łaadne, długie i zadbane, że nie mogłam ulec tej pokusie i tak jak one zadbać o moje krótkie i łamliwe rzęsy! :) Jestem bardzo szczęśliwa, że dzięki przesympatycznej Pani Joannie, mogłam się z poznać z tym olejkiem. I powiem Wam więcej, jest moją ulubioną perełką kosmetyczną, którą zawsze będę polecać, bo jest naprawdę świetny!! Używałam go tak: w moich denkach odnalazłam stary tusz do rzęs, zabrałam szczoteczkę, którą dokładnie umyłam micelkiem do demakijażu, następnie nakraplałam olejek bezpośrednio na szczoteczkę i wcierałam w czyste, bez makijażu rzęsy. Robiłam to ok. co 2 dni. Efekty są widoczne gołym okiem!! Rzęsy są gęstsze, dłuższe, wyraźniejsze - uwielbiam ten olejek!!! <3 Nie stosowałam go do włosów ani końcówek - przyznam, iż było mi go szkoda zużywać w takich ilościach (mam grube i długie włosy) :D. Taki olejek za tak niską cenę - POLECAM!!!

Plusy:
+ opakowanie
+ jakość
+ CENA!!!
+ wygodne otwarcie
+ łatwa aplikacja
+ efekty widoczne są już po pierwszym zastosowanie
+ stymuluje porost rzęs
+ odżywia włosy
+ nawilża
+ regeneruje
+ nabłyszcza
Minusy:
BRAK!! :)
Zapraszam Was gorąco do odwiedzania sklepu internetowego firmy i zapoznania się z bogatą gamą produktów firmy JsBeaute! Jestem przekonana, że każdy z Was znajdzie w nim coś dla siebie, za niewielkie pieniądze :)

>> FANPAGE <<

 
Polecam!
Natalia :)
 

21 komentarzy:

  1. świetnie, że się sprawdził ;)
    też byłoby mi go szkoda stosować na końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak by się sprawdził na moich włosach i rzęsach, chyba się skuszę na niego

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosowałam na rzęsy ok. 2 miesiące i różnicy nie widziałam żadnej ... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam olejek rycynowy ale taki z apteki ;). Kiedyś używałam na rzęsy ale nie widziałam żadnej różnicy. A cena rzeczywiście na plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam okazji testować, ale może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam gdzieś w domu taki olejek, chyba muszę zacząć go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło, że się sprawdził ;) Chyba sama będę musiała go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodam do listy produktów, które warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuję zakup od dawna, bo moje rzęsy i włosy na pewno na tym skorzystają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same plusy :) To świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ten olejek znam już od lat, babcia stosuje go jako dodatek do maseczek na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena zachęcająca. Produkt dobry na wszytko.

    OdpowiedzUsuń
  13. musze koniecznie zakupić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadza się, te płyny wygrałam na blogu ŚliwkiRobaczywki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używałam olejku rycynowego na rzęsy, ale zaczął mnie uczulać :\

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy takowego olejku nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co zrobiłas ze wspolpracujesz az z tyloma firmami ?;>>
    zapraszam do mnie
    dodaje do obserwacji i licze na rewanż ;)
    baaardzo fajny blog ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. wiele o nim słyszałam dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam gdzieś olejek rycynowy i w swoim czasie dodawałam co do innych i siup na włosy ale na rzęsy nie próbowałam, będę musiała to naprawić ;)

    OdpowiedzUsuń