poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Sundance - Współpraca

Witajcie w ten świąteczny dzień! :)
Dziś chciałabym Wam przedstawić moją nową współpracę, którą udało mi się nawiązać z firmą SUNDANCE.



W piątek odwiedził mnie kurier i przywiózł i uszczęśliwił mnie ogromną paczką, a o to jej zawartość:

 ...
 

* Peeling cukrowy do skóry normalnej
* ultra nawilżający balsam do ciała (bloker)
* balsam samoopalający
* mgiełka samoopalająca 
* mus samoopalający
 * rękawiczka do nakładania preparatów 

Jestem zachwycona zawartością paczki! Już się nie mogę doczekać aż zacznę testować te produkty! Serdecznie dziękuję firme SUNDANCE za możliwość współpracy i za tak fajną paczuszkę! Niebawem pierwsze recenzje :)!

...

Wesolutkich i smacznych świąt robaczki! :*

19 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej mgiełki. Miłych testów oraz Wesołych Świąt ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała przesyłka:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zawartość przesyłki - miłych testów ;) i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To udanego testowania w takim razie! :-)
    I czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna wspolpraca,gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna współpraca i przesyłka. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak udalo Ci sie nawiazac wspolprace\?;>>

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje niesamowitej wspolpracy

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jestem zachwycona ilością kosmetyków :) czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń