środa, 23 kwietnia 2014

JsBeaute - Kontynuacja współpraca

Witajcie :)!
Dziś przychodzę do Was z paczuszką, którą otrzymałam od przesympatycznej Pani Joanny, w ramach kontynuacji współpracy z firmą JsBeaute.


Pani Joanna, dała mi prawo wyboru produktów do testów, a o to co mnie zaciekawiło:


 ...



Jestem bardzo zadowolona z tej paczuszki! Najbardziej ciekawi mnie Marokańska Glinka oraz keratyna. Już się nie mogę doczekać efektów uzyskanych na włosach po stosowaniu keratyny! :D
Serdecznie dziękuję przesympatycznej Pani Joannie oraz firmie JsBeaute za tak fajną przesyłkę i za zaufanie! :*

...

Co Was najbardziej interesuje? 
\O czym chcielibyście przyczytać jako pierwsze? :)


19 komentarzy:

  1. Świetna przesyłka! Zazdroszczę :D. Jestem ciekawa jak się spisze peeling i glinka, ale keratyna również mnie interesuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta przesyłka:) o peelingu enzymatycznym bym z chęcią poczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :) ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super produkty,już czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :) fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem mega ciekawa tej keratyny!!! :D czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poczytam o peelingu enzymatycznym ;) Zapach musi być ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje:) Jestem ciekawa glinki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ta kreatyna

    OdpowiedzUsuń
  10. miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chciała o glince przeczytać, chociaż keratyna też mnie ciekawi :)
    gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  12. super jest to co wybrałaś gratuluje również współpracy
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. każdego ucieszyłaby taka paczka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczuszka:D Uwielbiam takie przesyłki:D

    OdpowiedzUsuń