poniedziałek, 27 stycznia 2014

Bezpłatny pakiet "Flora pro-activ"

Witajcie! :)

Dziś przychodzę do Was z akcja, zorganizowaną przez Ogólnopolski Program Walki z Cholesterolem - Flora pro-activ. Akcja zorganizowana jest dla tych naprawdę potrzebujących, więc jeśli ktoś z Waszego otoczenia boryka się z problemem nadciśnienia, będzie to pewnie dla niego cenne źródło informacji :)




Aby zamówić bezpłatny pakiet "Flora pro-activ" należy wejść w link niżej podany, wypełnić formularz danymi do wysyłki i... gotowe :)

Przesyłka oczywiście bezpłatna! :)

...

Macie może problemy z nadciśnieniem? Zamówiliście? 
Ja nie biorę udziału w akcji, ale może komuś się przyda :)




13 komentarzy:

  1. Zapisałam się, mój cholesterol o to prosił. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wezmę udziału, u mnie cholesterol w normie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zaraz zamówię mojemu tacie :)
    Przy okazji chcę poinformować Cię, że z okazji roku bloga organizuję rozdanie o wartości ponad 150złotych! Może się skusisz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Z reguły niczym nie smaruję pieczywa, ale jeśli już to właśnie Florą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra akcja, ja zrezygnowałem z masła i tego typu produktow i tak ich nei czuć :P
    Dodaje do obserwowanych
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Akcja nie dla mnie, ale całkiem fajna! na pewno dla wielu osób przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zamówię dla dziadka :P

    OdpowiedzUsuń