niedziela, 2 lutego 2014

Mydlarnia, Powrót do natury - Współpraca

Witajcie :)
 Jakiś czas temu, po rozmowie z pewnym przemiłym Panem, udało mi się nawiązać współpracę z firmą Mydlarnia, Powrót do natury :)


A o to co otrzymałam do testów :



...

...

8 cudownych, 100 % naturalnych mydełek:
* hipoalergiczne
* hipoalergiczne dla dzieci
* z woskiem pszczelim
* z bursztynem
* z borowiną
* z borowiną i bursztynem
* z błotem z morza martwego
* z kawą i borowiną


Jestem zachwycona tak bogatą i świężą, pachnącą paczuszką. Zabieram się za testowanie! :)
 Serdecznię dziękuję Mydlarni, powrót do natury za zaufanie :)
 

18 komentarzy:

  1. Miłego testowania, muszę przyznać, że bardzo ładnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też w kńcu do mnie doszły:) w końcu ponieważ szły od 15 stycznia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie daj znać jak sie borowinkowe się spisuje !! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :D ja czekam na swoje i mam nadzieję, że dotrą szybko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żebyś je dostała na dniach,a może nawet dzisiaj :D:*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dotrą do Ciebie lada dzień :)! Trzymam kciuki :*

      Usuń
  6. dostałam ten sam zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! :* Koniecznie daj znać, jak się u Ciebie spisały :)

      Usuń
  7. Gratuluję :D Też je mam i już powoli testuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama z chęcią przetestowałabym te mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) Też czekam na paczuszkę od Mydlarni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) i ja czekam na mydełka :)

    OdpowiedzUsuń