wtorek, 25 lutego 2014

Clarena - Współpraca

Witajcie :)!

Jakiś czas temu, dzięki uprzejmości pewnej Pani, nawiązałam współpracę z firmą Clarena.



Na owoce tej współpracy nie musiałam długo czekać - kilka dni później otrzymałam już paczuszkę od firmy.

A o to co zawierała :

 ...

 ...


Otrzymałam:

* Krem z roślinnymi komórkami macierzystymi
* Mniejsza wersja temu samego kremu 
* Broszurka informacyjna o asortymencie sklepu

Jest mi niezmiernie miło mogąc współpracować z tak fajną firmą :)!
Perełki, które otrzymałam do testów zdecydowanie przypadły mi do gustu, dlatego zabieram się za regularne testowanie!

Serdecznie dziękuję firmie Clarena za mozliwość współpracy :)

No to zabieram się za testowanie! :)

...

A Wy znacie tą firmę? 
Może mieliście przyjemność testować właśnie te kosmetyki? :>

10 komentarzy:

  1. Tej współpracy to ja Ci zazdroszczę !! :) Uwielbiam ich kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze kolejna owocna wspolpraca :) Gratuluje i zycze milegotestowania ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania :) I gratki! A firmę znam dość dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to miłego testowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy i życzę udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam firmy:) Gratulacje:*

    OdpowiedzUsuń