piątek, 7 lutego 2014

Biooil - Współpraca

 Witajcie! :)
Jakiś czas temu po wymienieniu kilku maili nawiązałam współpracę z firmą Biooil.



A o to co wczoraj listonosz mi podarował:

...
 ...

 ...

 ...


Do testów wybrałam sobie:
* Bio Olej kokosowy
*Bio Olej arganowy

Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy!! Olej kokosowy już wczoraj poszedł w ruch, wsmarowałam go w końcówki włosów przed spaniem i widzę iż się zaprzyjaźnimi :)
Dziś pójdzie w ruch także olej arganowy, o którym tak wiele dobrego słyszałam i czytałam, a nigdy jeszcze nie miałam z nim osobiście styczności, nawet nie wiem jak się do niego zabrać :P Jakieś porady?

Serdecznie dziękuję firmie Laboratorium Biooil, za możliwość przetestowania tak cennych i naturalnych produktów :)!

...

Macie jakieś swoje sprawdzone sposoby jak używać oleju arganowego?
Bym była bardzo wdzięczna! :*

...

Oraz takie małe ogłoszenie!
Mam do oddania bon 50 zł na zakupy w sklepie internetowym Yves Rocher, który mi się nie przyda. 
Może jest osoba, która chciałaby się nim zając?
Nie chciałabym, żeby się zmarnował :)

Jeżeli możecie, to proszę, ogłoście to na swoich blogach :)
Bym była wdzięczna :)


 

25 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa wspolpraca :) Zazdroszcze ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze olejku kokosowego, ale myślę, że właśnie ten bym wybrała, gdybym miała jakiś kupić. Uwielbiam zapach kokosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie ideantycznie jak wiórki kokosowe, dzięki temu przyjemnie się go używa :) Polecam :)!

      Usuń
  4. Olej arganowy dolewam do żelu do mycia twarzy i jest ona lepiej nawilżona...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę udanych testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super współpraca, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna współpraca:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :D ja wybrałam tylko arganowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy i życze owocnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Olej kokosowy świetna sprawa na włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Blog Award - bawmy się wspólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Arganowy wcieram tak samo w końcówki włosów, do tego w skórki paznokci i paznokcie. Może też być na twarz, jeśli ktoś ma suchą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy :)

    również czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oba te oleje miałam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń