niedziela, 23 lutego 2014

Makinetka - Współpraca

Witajcie :)!
Jakiś czas temu po wymianie kilka facebook'owych maili, dzięki uprzejmości pewnej Pani nawiązałam współpracę z firmą Makinetka, która swoim asortymentem oferuje herbaty i kawy z całego świata! :)



Od kontaktu z firmą minęło sporo czasu, już nawet zapomniałam o tym, że nawiązaliśmy współpracę, aż do pewnego dnia, w którym listonosz przerwał mój sen wręczając mi sporą kopertę, w której było coś dużeeeego. Nie czekałam na żadną taką paczkę, więc się trochę zdziwiłam lecz do czasu, gdy zobaczyłam nadawcę :)

A o to co moja koperta zawierała:

 ...

 ...

...
 
 ...

 ...

 ...

 ...

 ...




Otrzymałam:

* Herbatka owocowa, Karaibski Sen
* Herbatka owocowa, Wyznania Gejszy
* Herbatka owocowa, Jagody Goji
* Herbatka czarna, Świąteczne Pomarańcze
* Herbatka czarna + zielona, Truskawki w Kremie 
* Kawa, Pina Colada
* Kawa, Creme Brulee
* Ulotki

A to wszystko było zapakowane w kolorowy kartonik, przepełniony zapachem po brzegi! :)

Serdecznie dziękuję firmie Makinetka za możliwość współpracy i za tak fajną i pachnącą przesyłkę :) 
Nie mogłam się doczekać, aż skosztuję tych pyszności! :) Najbardziej zaciekawiły mnie... Nie, wszystko ciekawiło mnie tak samo D Lecz herbatki w kremowych opakowaniach i kawki uwodziły mój nos i kubki smakowe, że nie mogłam się im oprzeć :D Dlatego już ich prawie nie ma :D Powiem Wam tylko tyle, smakowały tak samo jak pachniały i wyglądały - Pyszzzzności <3 Do wypróbowania zostały mi jeszcze truskawki w kremie, jagody goji, świąteczna pomarańcza i wyznania gejszy. Tak więc wyczekujcie recenzji, która pojawi się niebawem.

A Was zapraszam do odwiedzenia i zapoznania się z asortymentem sklepu, na pewno każdy znajdzie w nim coś dla siebie :)



...

Mam do Was prośbę, napiszcie mi w komentarzu jaką recenzje jako pierwszą chcielibyście zobaczyć :)



13 komentarzy:

  1. Gratuluje :-). Wspolpraca super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kochana:*
    Będzie kiedyś post z wygranego rozdania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)
    Te herbatki sama bym chętnie wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje;* świetna współpraca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super współpraca! :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) ja czekam na recenzję - Herbatka czarna + zielona, Truskawki w Kremie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście wyznania gejszy !! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie przysmaki to ja lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbatka owocowa, Karaibski Sen oraz Herbatka owocowa, Wyznania Gejszy - te mnie zainteresowały :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna współpraca gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń