poniedziałek, 3 lutego 2014

Oleander - Współpraca

Witajcie :)

Jakiś czas temu po wymienieniu kilku maili udało mi się nawiązać współpracę z firmą Oleander.


A o to co otrzymałam do testów:



...


...


...


...


...


...


10 paczuszek świetnych nasion, zakochałam się <3

* 2 x pitaja - smoczy owoc
* 2 x bambus ogrodowy
* 2 x drzewko jedwabne
* 2 x oliwka europejska
* 2 x kuflik

Najbardziej jestem ciekawa pitaji, w smaku przypomina kiwi, tylko mniej kwaśna. 
Już uwielbiam <3 Drzewko jedwabne także do mnie przemawia :P 
A więc czekamy, aż się troszkę ociepli i sadzimy z moją rodzicielką, sadzimy!
Już nie mogę się doczekać efektów! Jestem wręcz podekscytowana <3

SERDECZNIE DZIĘKUJĘ FIRMIE OLEANDER ZA ZAUFANIE :)
...

A Wy znacie któryś z tych cudnych roślinek? :>


17 komentarzy:

  1. Gratuluję, fajna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co z tego wyrośnie :) Uwielbiam nasiona różności, sadzenie, pielęgnowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie widziałam takiej współpracy jeszcze na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) Jestem bardzo ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje współpracy.


    Obserwuje i zapraszam.
    ---------------------------------------------------------------
    http://lowcadarmowychrzeczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki:) Zdaje mi się, że kiedyś od nich zamawiałam nasionka, ale chyba na allegro sprzedawali, tak mi się coś mrawi...;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ponieważ na allegro też urzędują :P
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Również udało mi się nawiązać z nimi współpracę, teraz oczekuję na przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń