poniedziałek, 6 stycznia 2014

Regenerujący żel do ciała, Kosmetyki Naturalne 24 - RECENZJA



Witajcie :)

Po raz kolejny zaniedbałam bloga, swojego i Wasze. Ale to dlatego, że ostatnimi czasy miałam ogromne trudnosci z internetem, a gdy skonczyly się z internetem to zaczely z blogiem. Blog i reklamy uniemozliwiały mi dodanie notki, jedyne co moglam zrobic, to napisać tytuł... I z góry Was przepraszam, a przede wszystkim Panią Karolinę Samol, i dziękuję za cierpliwość z Pani strony :)

...

A więc dziś chciałabym napisać Wam trochę o kosmetykach, które dostałam w ramach współpracy z Panią Karoliną Samol. 

https://www.facebook.com/pages/Naturalne-kosmetyki24/588377024553840?fref=ts

A między innymi chodzi o bardzo cenne kosmetyki - kosmetyki naturalne od Invex Remedies.


http://invexremedies.pl/pl/

 Zanim przejdę do recenzji, przedstawię Wam kilka słów o firmie i kosmetykach Invex Remedies. Kosmetyki i suplementy diety Invex Remedies są oparte na mikroelementach, które pielęgnują, regenerują i odmładzają organizm. Kosmetyki te zawierają monoatomowe złoto, platynę, srebro oraz krzem organiczny. Nie zawierają parabenów, substancji pochodzenia zwierzęcego i olei mineralnych.



 Pierwszym kosmetykiem, który zrecenzuję będzie Regenerujący żel do ciała na bazie krzemu organicznego.




Opis producenta:

Żel do ciała Silor B wygładza i regeneruje skórę, poprawiając jej jędrność. 
Przyśpiesza gojenie ran oraz działa kojąco i przeciwzapalnie.

Sposób użycia:

Aplikować na oczyszczoną skórę całego ciała, pozostawić do wyschnięcia. 
Nie stosować dla dzieci poniżej 3 roku życia.






Pojemność:

200 ml / 36 zł
1000 ml / 155 zł 

Skład:
Aqua, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Silanetriol (Organic Silica), Citric acid, Boric acid, Allantoin, Sodium Chlorite.

Dodatkowe informacje:
* Skuteczność potwierdzona testami in vivo
* Testowany dermatologicznie
* Nie zawiera parabenów

Moja opinia:

+ opakowanie
+ kolor
+ wydajność
+ łatwa aplikacja
+ delikatne ujędrnienie 
+ poprawia napięcie i elastyczność skóry
+ regeneruje skórę
+ szybko się wchłania




- cena - nie przyśpiesza gojenia się ran
- bezwonny (lubię, gdy kosmetyk przyjemnie pachnie)
- lepka konsystencja

Mimo to ten żel przypadł mi do gustu, będę go używać w połączeniu z innymi kremami, aby nadać mu pożądanego zapachu, lubię gdy kosmetyk ładnie pachnie, dopiero wtedy czuje że go na sobie mam :>


Najwyższy czas nadać kosmetykowi moje ulubione hasło, którego dawno nie stosowałam :) A więc: Zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania! :)

...

A was zapraszam do odwiedzania fanpage'a Pani Karoliny, czeka tam na Was 15 % zniżka na wszystkie kosmetyki naturalne 24 ! Oferta obowiązuję tylko do końca stycznia! :>

> FANPAGE <



Polecam! :)
Natalia

10 komentarzy:

  1. w ogóle nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy ;p Jak dla mnie bezwonność to nie minus ;p Lepiej, żeby był bezwonny niż ma być śmierdziuszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię jak produkt ślicznie pachnie, ale mam swoich bezwonnych ulubieńców :D Firmy nie znam, ale teraz jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale czasami lubię użyć takiego bezwonnego produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na www.naturalne-kosmetyki24.pl
    Wyprzedaż - 15 % na cały asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki Pat&Rub kupisz na stronie http://www.patandrub.pl/ albo w Sephorze. także w innych sklepach internetowych. :) Pozdrawiam również. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie spełnia jednego z podstawowych jego zadań jakim jest gojenie ran :/

    OdpowiedzUsuń