niedziela, 23 marca 2014

Maślana babeczka do kąpieli, EkoPrezent24 - Recenzja


Dziś przyszedł czas na recenzje pierwszego produktu, który otrzymałam to testów dzięki uprzejmości Pani Ewy z firmy EkoPrezent24.







Lecz jednak zanim przejdę do własnej opinii, przytoczę kilka słów od producenta.




Od producenta:

Maślana babeczka do kąpieli STOKROTKA.
W słodki stan euforii wprowadzi Cię ta prawdziwie aromatyczna babeczka o cudownym aromacie świeżo ściętych róż!





Zapach:

Zapach: kwiatowy, delikatny
Zawiera naturalne olejki: Róża i Geranium
Właściwości: nastraja romantycznie!


Sposób użycia:

Wrzuć maślaną babeczkę do ciepłej kąpieli, a zacznie delikatnie rozpuszczać się, uwalniając do wody nawilżające masełko kakaowe, które odżywi Twoją skórę. Dla najlepszego efektu wetrzyj dokładnie babeczkę w ciało. Babeczka ma wysoką zawartość olejków, więc jest specjalnie polecana osobom z bardzo suchą skórą!
Pamiętaj, by po kąpieli dokładnie spłukać wannę.


 ...




Skład:

Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Zea Mays (Corn) Starch, Sucrose, Sodium Lauryl Sulfate, Glucose, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Parfum (Fragrance), Aqua, Maltodextrin, Hydrolyzed Corn Starch, Cellulose Gum, Croscarmellose, Calcium Stearate, Albumen, Malic Acid, Acetic Acid, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Rosa Centifolia Flower Oil, Shellac, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Dextrin, Propylene Glycol, Glycerin, Silica, Linalool, Citronellol, Eugenol, Benzyl Salicylate, Alpha-isomethyl Ionone, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Benzoate, CI 16035, CI 14720, CI 77891, CI 19140.


Pojemność:
30g / 12,50 zł


Moja opinia:


Po zapoznaniu się bliżej z tym produktem, zdecydowanie mogę stwierdzić, że firma Bomb Cosmetics zna się na pielęgnacyjnych przyjemnostkach jak mało która marka :) Podziwiam firmę ponieważ w swoim asortymencie posiada serie kosmetyków łudząco przypominających rzeczywiste desery! Mmm... Gdyby nie jasny komunikat: NIE ZJADAĆ!, losy babeczki mogłyby znacznie odbiec od zamierzonych przez producenta :P Zgodnie z informacją, odnalezioną na stronie firmy - EkoPrezent24, skład kosmetyku bazuje na połączeniu intensywnie nawilżającego i odżywiającego masełka kakaowego, wzbogaconego o dodatek olejków - Róży i Geranium. Przyznajcie - mało który żel pod prysznic lub płyn do kąpieli posiada równie bogatą, maślano-olejkową formułę!

Wygląd babeczki trafnie oddają zdjęcia. W kwestii zapachu - jest równie przyjemnie. Kosmetyk posiada rozleniwiający, słodko-różany zapach. W kontakcie z wodą babeczka delikatnie musuje. Babeczka nie wytwarza piany, za to delikatnie barwi wodę nadając jej przyjemny, różany odcień. Dodatek naturalnych składników nawilżających zauważalnie zmiękcza wodę i delikatnie nawilża skórę.Wiele zależy przy tym od ilości wody i czasu rozpuszczania babeczki. Zgodnie z informacją odnalezioną w internecie, kosmetyk wykorzystać można nawet podczas sześciu kąpieli.Ja użyłam babeczki dotychczas dwa razy, i jestem bardzo ale to bardzo mile zaskoczona, ponieważ spodziewałam się, że po pierwszej kąpieli, zapach i kształt babeczki definitywnie sie zmieni- LECZ NIE! Babeczka po kapieli wyschla i przybrala swój pierwotny ksztalt, a zapach - nadal cudowny! <3



Plusy kosmetyku:
+ apetyczny wygląd
+ kolor
+ piękny zapach
+ jakość
+ składniki aktywne
+ wykonanie
+ poręczność
+ wydajność (aż 6 kąpieli!)
+ nawilża
+ regeneruje
+ czasoumilacz dla takich wannowych maniakow jak ja ;>
+ pozostawia słodki zapach na skórze, który utrzymuje się dość długo

Minusy:
- brak!!! ;)
 
 
UWAGA!!!
 Warto mieć w swoich kosmetycznych zbiorach kilka zapasowych babeczek - nigdy nie wiadomo, kiedy zaatakuje ochota na coś słodkiego lub niekontrolowana potrzeba długiej, ciepłej kąpieli z słodko-różanym akcentem :D!









OPINIA O SKLEPIE EKO PREZENT 24:

+ przesympatyczna obsługa - jeszcze nigdy się nie spotkałam z tak miłą i sympatyczną obsługą, duży duży duuuży plus :)!
+ łatwy i szybki kontakt - nie ma najmniejszego problemu z kontaktem, nie trzeba czekać niewiadomo ile na odzew, tak jak miałam z wieloma firmami dotychczas, tylko szybko zwięźle i na temat!
+ łatwe poruszanie się po stronie internetowej sklepu EkoPrezent24 - bez problemy każdy się w niej odnajdzie
+ szata graficzna - elegancka, prosta, nieprzesadna - podoba mi się! :)
+ szybka i bezpieczna dostawa - na przesyłkę czekałam zaledwie dwa dni! produkty były zabezpieczona dużą ilością folii bąbelkowej, także nie ma możliwości aby produkt został uszkodzony podczas dostawy! :)
+ produkty - dużo ciekawych i pachnących produktów, których nie można znaleźć w sieciowych drogeriach czy supermarketach! 
+ wysoka jakość produktów i kosmetyków  
+ asortyment - kosmetyki do całego ciała, włosów, produkty spożywcze, gorące czekolady, musujące smakołyki do kąpieli, różnych znanych i lubianych marek!
+ brak bubli! - w asortymencie sklepu są tylko sprawdzone produkty i kosmetyki




NAPRAWDĘ WARTO! POLECAM! :>
...

Znacie kosmetyczne łakocie sygnowane przez markę Bomb Cosmetics?
Które szczególnie przypadły Wam do gustu?

19 komentarzy:

  1. Śliczna babeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. babeczka super, ja tlyko macałem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zapachu tu trafiłam. :D Coś dla mnie, uwielbiam takie umilacze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. babeczka u mnie by się nie sprawdziła, bo wanny brak...

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, co też ludzie nie wymyślą :D. Nie miałam nigdy nic z tej firmy. Niestety babeczka się u mnie nie sprawdzi, ponieważ nie mam wanny :(. Ale wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam takiego umilacza kąpieli :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie dodatki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm!:) Nie wiedziałam, że są aż tak wydajne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda cudnie ;) Chciałoby się ją zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda jakby była prawdziwą babeczką do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda "przepysznie" hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygląda,jak prawdziwa babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo apetycznie wygląda ta babeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Babeczka wygląda mega smakowicie i z chęcią bym ją dodała do swojej kąpieli :)
    Zapraszam na mojego bloga. Można mnie już znaleźć na facebook'u - http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ktoś tu przegapił link do konkursu wiosennego - zapraszam http://sliwkirobaczywki.blogspot.com/2014/03/powitaj-wiosne-wygraj-50-z-na-zakupy-w.html

    a babeczki...cudo!

    OdpowiedzUsuń