środa, 19 marca 2014

EkoPrezent24 - Współpraca

Witajcie! :)

Dziś przychodzę do Was z moją wyczekiwaną przesyłką, którą otrzymałam w ramach współpracy z przesympatyczną Panią Ewa z firmy EkoPrezent24


http://www.ekoprezent24.pl/


A o to co otrzymałam od Pani Ewy :

 ...

 ...


 Paczka była bardzo dobrze zabezpieczona duża ilością folii bąbelkowej.
Dzięki czemu nic nie miało prawa uszkodzić się podczas trasportu :)

 ...

* Musująca kula do kąpieli, Budyń z rabarbarem, BombCosmetics
* Maślana babeczka do kąpieli, BombCosmetics
* Mini pączek maślany do kąpieli, BombCosmetics
* Balsam do ust, Korzenna żurawina, BombCosmetics


Zakochałam się w tych produktach, nie dość, że tak smakowicie wyglądają to jeszcze ten zapach, który rozniósł się już po całym mieszkaniu :D! <3

...

Zabieram się za testowanie! Już niebawem recenzja :)!
Balsam do ust już poszedł w ruch mmm... Wieczorem zajmę się babeczką :P
 ...

Serdecznie dziękuję Pani Ewie z firmy EkoPrezent24 za możliwość przetestowania tak fajnych produktów:)!!

A Was gorąco zapraszam do odwiedzania sklepu internetowego firmy i zapoznania się z bogatą gamą produktów firmy EkoPrezent24! Jestem przekonana, że każdy z Was znajdzie w nim coś dla siebie, za niewielkie pieniądze :)

>> FANPAGE <<
 
 ...
 
Dzisiaj jest chyba mój szczęśliwy dzień, przed chwilą podczas pisania postu odwiedził mnie kurier z dużą i cięężką przesyłką. A co w niej? To już w następnym poście ;)
 
 

13 komentarzy: