piątek, 15 listopada 2013

Marokańskie kosmetyki - Polecam!


Witajcie! :)
Dawno mnie tu nie było, z powodu problemów z internetem, jak i brakiem jakiejkolwiek możliwości wrzucenia zdjęć na komputer, aby napisać jakąś recenzję ;// A tyle się nazbierało, nie wiem jak temu podołam.

Tak więc grzebiąc w internecie, i szukając niewiadomo czego, natknęłam się na stronkę z marokańskimi kosmetykami. Byłam po prostu zachwycona i wniebowzięta, gdy zobaczyłam, jaką gamę produktów ta firma posiada! Od kosmetyków do ciała, twarzy i paznokci po różne super kosmetyki do włosów!

A między innymi chodzi o sklep internetowy 



Moją uwagę przyciągnęły olejki naturalne, a między innymi Naturalny Olejek Morelowy!
Tak się prezentuję:

strona internetowa:


Zaskoczyło mnie jego działanie:

- bogaty w witaminę A
- działa przeciwzmarszczkowo
- leczy dolegliwości skórne (egzema, oparzenia, łuszczyca)
- zwalcza cellulit (przyspiesza usuwanie toksyn z organizmu)
- wzmacnia paznokcie, zapobiega ich łamliwości i stymuluje porost
- jako środek zmiękczający jest doskonały do produkcji kremów do twarzy, ciała i pielęgnacji ust
- idealny do masażu - szczególnie masażu twarzy
- ma piękny morelowy zapach
- znakomicie odświeża, nadaje skórze ładny i zdrowy kolor


A co najważniejsze: 

Morelowy zapach mmm... Nie zbyt często można się spotkać z morelowymi kosmetykami, nad czym ubolewam... :/ 


Jak pisze na stronie są to najlepsze kosmetyki z Maroka - a co najważniejsze z naturalnych składników.

A więc zapraszam na stronę internetową Casablanca! :) 
Każdy znajdzie coś dla siebie, warto :)

Znajdziecie tam również miłą niespodziankę dla bloggerek! :)


...

Przypominam o moim pierwszym rozdaniu :)




11 komentarzy:

  1. nigdy o nim nie słyszałam:)
    Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę, ale ciekawy temat. No i składniki naturalne- to się ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze i ja skorzystam z ich oferty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy jeszcze nie miałam z nimi do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niedawno miałam maseczkę z Maroka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poczytam:) a zapach morelowy również rzadko spotykam w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje :)
    Zapraszam do udziału w rozdaniu http://daquerre.blogspot.com/2013/11/rozdanie-swiateczne-u-daquerre.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie, może się skuszę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie, a wydaje się być na prawdę interesująca :)

    OdpowiedzUsuń