wtorek, 12 listopada 2013

Biogened - Współpraca


Witajcie! :)
Dawno, dawno temu pewna firma zechciała ze mną nawiązać współpracę, firma, która nie jest Wam obca, a między innymi chodzi o firmę Biogened.




I równie dawno, dawno temu kurier przyniósł mi owoc tejże współpracy, którego zapomniałam dodać. 

Tak się prezentował:



Co za cudo otrzymałam?
- Płyn micelarny, skóra sucha


Jestem zachwycona działaniem, i tym, jak szybko i dokladnie zmywa makijaż! 
Szczegółowa recenzja już niebawem :)

...

Któraś bloggerka jeszcze czeka na owoc tej współpracy? ;>

...

Zapraszam na moje pierwsze kosmetyczne rozdanie! :)





6 komentarzy:

  1. same współprace u Ciebie, super - gratuluję :)) niech się dobrze spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję!
    zapraszam też na moje rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja powoli kończę mój płyn , nie długo zrobię z nim denko :)
    przy okazji zapraszam na rozdanie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział :)
    http://dziwnajestesbarbaro.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń