sobota, 30 listopada 2013

Serum nawilżająco-wygladzające, 100 % Kwas Hialuronowy, Eveline Cosmetics - RECENZJA

Witajcie! :*

Dziś przyszedł czas na kolejną, a zarazem ostatnią recenzję produktu, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Eveline Cosmetics.


A między innymi chodzi o Serum nawilżająco-wygladzające, 100 % Kwas Hialuronowy






Lecz zanim przejdę do własnej opinii o produkcie, przedstawię kilka słów producenta:




Od producenta:



- RECEPTURA SZWAJCARSKA

 

...


... 


...



Pojemność:
15 ml / 20 zł

Moja opinia:
 + opakowanie
+ kolor
+ dużo informacji o produkcie na opakowaniu
+ wydajność
+ łatwa aplikacja
+ delikatnie ujędrnia skórę
+ poprawia napięcie skóry
+ nawilża i wygładza
+ szybko się wchłania

- lepka konsystencja
 - nie przyniósł pożądanych efektów
- cena

Czy sięgnę po niego ponownie? Nie wydaje mi się, wręcz wątpię. 
Nie polecam, lecz spróbować nie zaszkodzi :)

...

Używałyście może jakichś kremów/serum przeciwzmarszczkowego?
A może testowałyście kwas hialuronowy od Eveline Cosmetics?
Któryś z kosmetyków wywarł na Was pozytywne wrażenie?

 
Pozdrawiam,
Natalia :) 


4 komentarze:

  1. Ja na razie używam tylko maseczki z kwasem hialuronowym od Bielendy i efekty są rewelacyjne! :D W lodówce mam też serum Soraya, ale jakoś nie mogę się za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ujędrnienia mi brakuje, więc może i bym się skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie uzywam takich specyfików;)

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie cena do przeżycia ;)

    OdpowiedzUsuń