poniedziałek, 25 listopada 2013

Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1, Eveline Cosmetics - RECENZJA

Witajcie! :)
Dzisiaj przyszedł czas na recenzję kolejnego kosmetyku, którego otrzymałam w ramach współpracy z firmą Eveline Cosmetics.
A między innymi chodzi o: Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1.



Lecz zanim przedstawię swoją opinię o kosmetyku, przytoczę kilka słów od producenta.

Opis producenta:



- RECEPTURA SZWAJCARSKA


...


...


...



Kompleksowe działanie 8w1:

1. Skutecznie i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. 
2. Niweluje suchość i szorstkość skóry.
3. Wygładza nierówności.
4. Głęboko nawilża i odżywia.
5. Intensywnie regeneruje i odmładza.
6. Przywraca sprężystość i elastyczność.
7. Rozjaśnia przebarwienia i poprawia koloryt.
8. Koi i łagodzi podraznienia.

Składniki aktywne:



Pojemność:
75 ml / ok.9 zł

Moja opinia:

+ opakowanie
+ kolorystyka
+ dużo informacji o produkcie na opakowaniu
+ konsystencja
+ drobne ziarenka peelingujące
+ zapach
+ wydajność
+ delikatnie złuszcza martwy naskórek
+ pozostawia skórę delikatną 
+ zapach wanilii długo utrzymuję się na dłoniach
+ nawilża i odżywia skórę dłoni
+ łagodzi podrażnienia

- brak! 

Kolejny produkt od firmy Eveline Cosmetics, który z całą pewnością przypadł mi do gustu! Jestem zadowolona z jego efektów, i ze stanowczością mogę stwierdzić i rzucić to hasło: Zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania! :)

Polecam gorąco! :) 
Natalia.

... 

A Wy miałyście do czynienia z tym peelingiem? 
Sprawdził się u Was, tak świetnie jak u mnie? :)

...

Słyszeliście już o nowym konkursie - Blisko Natury?
Jeżeli nie, to zapraszam Was do akcji zorganizowanej dla blogerek-testerek!

Malinowo - Truskawkowy konkurs! Mmm... :)


Akcja trwa tylko do 29.11.2013, więc musicie się pośpieszyć! :)




10 komentarzy:

  1. Mam podobny ;)) Z avokado ;]
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go kilka razy i jego działanie mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go jeszcze nie używałam, ale wpisuję na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. polecam wobec tego waniliowe masło do ciała firmy "mariza"

      Usuń
  5. W sumie kuszący jest ten peeling, no ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że warto się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam chyba arganowy peeling, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń