poniedziałek, 4 listopada 2013

Współpraca - Cukiernia ,,Sowa"

Witajcie :)

Jakiś czas temu po rozmowie z przemiłym Panem Łukaszem Topolewskim, doszliśmy do współpracy :) 
Bardzo miłej współpracy, ponieważ Pan Łukasz jest przedstawicielem Cukierni ,,Sowa".



Na przesyłkę nie musiałam długo czekać, bo zaledwie jeden dzień, ekspresowo :D
Podoba mi się to, tak powinno być zawsze :D 
A o to co przyniósł mi kurier:



...


...



Jestem oszołomiona zawartością pudełka, nie spodziewałam się takiego rozrzutu :P

- Paluszki Mozarta



...

- Ciastka czekoladowe



...

- Ciastka owsiane



...

- Migdały w czekoladzie białej


...

- Orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej


...

- Czekoladowa łyżeczka 



...

- Czekolada z malinami 



Jestem wręcz zdumiona  zawartością paczki! 
Najbardziej ciekawi mnie ta czekoladowa łyżeczka i różowa czekolada z malinami mmm...

W takim razie zabieram się za smaczne testowanie :)!

...

Zapraszam na moje pierwsze kosmetyczne rozdanie! :)





10 komentarzy:

  1. Orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej - mniammm ;) Gratuluję takiej słodziutkiej i pysznej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka współpraca:) brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie przepyszna współpraca :) Graty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale Ci się poszczęściło, takie smakowitości! :D

    Kochana, wyłącz jeśli możesz weryfikację obrazkową, jest dosyć uciążliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam, nawet nie wiedzialam, ze cos takiego mam na blogu ;o
      Dziekuje za upomnienie :*

      Usuń
  6. Jejku, ale świetne smakołyki! :) Aż mnie naszła ochota no coś słodkiego :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń