piątek, 29 listopada 2013

Naturalne Kosmetyki 24 - Współpraca

Witajcie! :)
Dawno, dawno temu pewna przemiła Pani zechciała ze mną nawiązać współpracę, a między innymi chodzi o Panią Karolina Samol, jeszcze raz serdecznie Pani dziękuję za możliwośc współpracy :)! - Fanpage


I równie dawno, dawno temu odebrałam z poczty paczkę, którą od Pani Karoliny otrzymałam. Lecz wcześniej nie miałam czasu jej tu dodać. 

A o to co otrzymałam do testów:


...


...


...

...


Otrzymałam:
- 2 x Próbka kremu organicznego z krzemem organicznym i borem
- Próbka odmładzająco-liftingującego kremu ze złotem monojonowym
- 2 x Tester, odmładzająca mgiełka do twarzy na bazie złota
- Tester, regenerujący żel do ciała na bazie krzemu organicznego
- Ulotki informacyjne
 Już jestem w fazie testowania, więc niebawem pojawią się recenzję :)
Jeszcze raz serdecznie dziękuję Pani Karolinie Samol za milą przesyłkę i zaufanie :)


7 komentarzy:

  1. Oo może być ciekawie ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie co testować ;))
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty zapowiadają się ciekawie! Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      W Styczniu 15 % rabatu na wszystkie produkty .
      Zapraszam na www.naturalne-kosmetyki24.pl

      Usuń
  4. zapraszam na Zakupy 10% rabatu .

    OdpowiedzUsuń