wtorek, 3 grudnia 2013

Wygrana w konkursie!

Witajcie :)
Muszę się czymś pochwalić! :D
Jakiś czas temu na blogu u Sliwki Robaczywki był zorganizowany konkurs, o ktorym wspominalam w TYM poscie. Wzięłam w nim udział, a do wygrania było 5x 4 plyny do kąpieli. 



Nie mam szcęścia w konkursach i rozdaniach, lecz tym razem los sie do mnie usmiechnal i wygralam :)!
Dziś przyszła do mnie paczka z wygrana z konkursu. Bylam przeszczesliwa! :P

A o to jak się prezentuje :


...


...

...


...

...

...

...

- 2x Płyn do kąpieli KASZTANOWIEC I ROZMARYN
- Płyn do kąpieli MELISA I POMARAŃCZA
- Płyn do kąpieli EUKALIPTUS I MIĘTA

Serdecznie dziękuję za nagrodę, na pewno się przyda :)!


20 komentarzy:

  1. Też je wygrałam, wczoraj było pierwsze testowanie i jestem zachwycona zapachem słodkiego kasztana!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna nagroda! ja się rzadko na cokolwiek załapuje, nigdy nie wygrałam żadnego zestawu kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nigdy nie wygrałam :(
    Gratuluję wygranej :D

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki :* I bardzo dobrze że los się do Ciebie uśmiechnął ;)
    Ciekawi mnie płyn do kąpieli z rozmarynem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się cieszę właśnie :P
      A mnie najbardziej ciekawi z pomarancza, cudownie pachnie mmm ...

      Usuń
  6. Nie mam wanny a chętnie bym poeksperymentowała z takimi cudami!

    OdpowiedzUsuń
  7. super, gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i aż zazdroszczę troszeczkę, bo ja też nie mam coś szczęścia w konkursach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej że uwielbiam takie wannowe specyfiki :)

      Usuń
    2. Na blogu u Sliwki robaczywki już drugi raz udało mi się wygrać, a bralam udział dopiero 3 razy :)

      Usuń
  9. Gratuluję !! I koniecznie daj znać jak się sprawują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! czekam na recenzje...:))
    fajny blog, ciekawe posty z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego testowania! sama chętnie bym też potestowała te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę przyjemności z testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje wielkie :) W takim razie zapraszam do siebie na rozdanie może tym razem też się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń