poniedziałek, 13 czerwca 2016

Rozdanie z FITLESS ;))

Z racji tego, iż mam 4 dzień wolny od pracy, znalazłam chwile by posprzątać wszystkie zakamarki mieszkanka ;P Plusem jest nie tylko czyste i uporządkowane mieszkanie lecz rownież CZERWCOWE ROZDANIE Z FITLESS ;>>




Do wygrania:
*zel pod prysznic Katy Perry
*zel pod prysznic Lady GaGa
*podklad, AFFINITONE, Maybelline NewYork
*serum do włosów z termoochrona, Marion
*serum do twarzy, szyji i dekoltu, Golden Skin Care, Marion
*zluszczajacy zabieg do stop, Marion SPA
*szampon do włosów osłabionych, Green Pharmacy
*szampon do włosów farbowanych, L'biotoca Biovax
*balsam brazujacy jasna karnacja, Lirene
*puder do włosów nadający objętość, Got2b
*farba do włosów, głęboka czerń, Marion 2x40ml + butelki do aplikacji
*peeling, serum, maska - naturalny lifting cavior, Marion x4 zestawy
*chusteczki do demakijażu 3w1, Marion x2*chusteczki odświeżające, Marion x2





Warunki udziału w rozdaniu:
1. Obserwacja mojego bloga
2. Polubienie fanpage'a - FITLESS
3. Udostępnię fanpage'a - FITLESS
4. Dodanie banera z rozdaniem na swoim blogu
5. Komentarz : Biorę udział :)

Za każdy spełniony warunek uczestnik ma jeden dodatkowy los w urnie
Dlatego moim zdaniem warto spełnić wszystkie te warunki, bo uważam ze nagroda jest ciekawa ;)
Przewidywane są nagrody pocieszenia, gdyż mam więcej niepotrzebnych mi kosmetyków, także do trzymam kciuki!


KONKURS TRWA DO KOŃCA LIPCA :)

Powodzenia!!! :):*





1 komentarz:

  1. popodzenia,ja mam już takie zapasy ze chyba nie zuzyje do konca zycia :D

    OdpowiedzUsuń