poniedziałek, 13 marca 2017

Współpraca - Mega Masa



Witajcie :)) 
Od pewnego czasu współpracuje z firma MegaMasa.
 Można powiedzieć ze w dużej mierze pomagamy i wspieramy się nawzajem i ta współpraca zupełnie różni się od pozostałych i myśle ze potrwa ona dużo dłużej :) 
Między innymi ja pomagam im prowadzić sklep i fanpagea a w zamian za to Oni wspierają mnie odpowiednia suplementacja, bo nie ukrywam iż jest mi teraz nadzwyczaj niezbędna. 


Przechodząc do konkretów, dziś po powrocie z #GYMMYSECONDHOME XD przywitał mnie kurier wręczając mi owoc zaufania sklepu! ❤ 


 

✔️ Kokosowe Pancake (Real Pharm)
✔️ BCAA XTRA (ActivLab)
✔️ Białko z BCAA o smaku czekolada i orzechy (Real Pharm)
✔️ Sos zero kalorii czosnek (Real Pharm)
✔️ Sos zero kalorii pomidor i zioła (Real Pharm)
✔️ Shaker (Real Pharm) 


Bardzo dziękuje za tak pomocna i pyszna paczkę! 
Białeczko się robi i za niedługo biegnę na step&shape


A Was kochani zapraszam do zapoznania się z szerokim asortymentem sklepowym ;))!!
Na pierwsze zamówienie -5% zniżki oraz wiele promocji! 

Facebook: Fitless ❤💪🏼
Instagram: Fitless 📷

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz