niedziela, 20 października 2013

Puder w kulkach, brązujący, Mariza - RECENZJA



Dziś kolejna recenzja produktu, ktory otrzymalam do testow w ramach wspolpracy z konsultanka firmy Mariza Angeliką Foryś


bezpośredni kontakt: 
angelika@klubmariza.pl lub/i 667 - 168 - 333 



Opis producenta:
Puder w kulkach SOFT & COLOUR. Lekki puder w postaci różnokolorowych, świetlistych perełek wyrównuje koloryt cery i dodaje jej blasku. Możesz stosować go na twarz, dekolt i całe ciało.




Pojemnosc:
17g / ok. 19zl


Moja opinia:
+ opakowanie
+ kolor
+ wydajnosc
+ nadaje fajny opalony kolor
+ dobrze się rozprowadza

- krótkotrwały

 Nigdy przedtem nie używałam tego typu kosmetyku i z cala prewnoscia moge stwierdzic iz jestem milo zaskoczona i zauroczona. Zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania! :)  


2 komentarze:

  1. zapraszam do mnie ja już obserwuję :) http://darmowe-probki-gadzety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie poparłaś recenzji własnymi zdjęciami ;p

    OdpowiedzUsuń