piątek, 11 października 2013

Wspolpraca - Żyj Długo

Witajcie :0
Dawno, dawno temu nawiązalam wspolpracę z firmą Żyj Długo, a raczej zostałam członkinią klubu "Zyj Dlugo" myślałam, że przesyłka nie przyjdzie, a jednak :)

A o to zawartość paczki :



- list powitalny
- prenumerata miesięcznika "Żyj Długo"
- karta członkowska
- książeczka rabatowa na produkty
- prezent: krem nawilżający dla cery normalnej i suchej


Jestem bardzo zadowolona z przesyłki :) 
Serdecznie dziekuję firmie "Żyj Długo" za możliwość współpracy.

Jezeli ktoś chciałby również zostać członkiem klubu "Żyj długo" wystarczy kliknąć w link podany niżej, wypełnić formularz zgłoszeniowy i czekać na przesyłkę :)



3 komentarze:

  1. mam ten kremik ;)
    u mnie się nie sprawdził, ale mama go polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z miesiąc temu tez się zapisałam, może kiedyś przyjdzie :D graty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam kiedyś taką przesyłkę, niestety kremik średnio przypadł mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń