środa, 30 października 2013

Współpraca - Pracowania M.

Witajcie :)!
Dzisiaj z rana obudził mnie dzwonek do drzwi i kogo zastałam? Listonosza, który wręczył mi paczuszkę, którą otrzymałam w ramach współpracy z przesympatyczną Magdalena z Pracowni M.



Pisałam o Magdzie i jej prześlicznych rękodziełach TU.

A o to co zastałam w kopercie:


...


...



Bransoletki są  po prostu prześliczne!!! Bardzo mi się podobają, a przede wszystkim koralikowa bransoletka, jest bardzo śliczna kolorowa  ♥
Lecz niestety są na mnie odrobinę za male :( 


Serdecznie dziękuję Magdzie, za to, że poświęciła czas na stworzenie dla mnie tych cudeniek :):*!

Zapraszam do odwiedzania funpage'a!! 




Przepraszam, za umieszczenie zdjęć z internetu, lecz mam problemy z dodaniem własnych ;//


17 komentarzy:

  1. Fajne:)
    odrobinę za małe... i dlatego ja w moich wyrobach stosuję regulację i przedłużki, by nikt nie mówił, że są za male;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czarna bransoletka ze skrzydłem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się podobają! Lubię takie "coś" na rękach :)
    Naprawdę fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze skrzydełkiem pięknaa!
    Dziękuje za odwiedziny i zapraszam częściej ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam, że te kolorowa to naszyjnik :) śliczna :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, zwłaszcza ta kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się się koralikowa podoba, lecz niestety za mała :<
      Będę musiała ją komuś oddać na rozdaniu.

      Usuń
  7. Ale cudeńka, ostatnia bransoletka wg mnie najładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczności:) szczególnie ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza i ostatnia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna biżuteria :)
    ja też obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że masz mega szczęście do współprac! :D

    OdpowiedzUsuń