niedziela, 27 października 2013

Współpraca - Eveline Cosmetics

Witajcie :)
Jakiś czas temu mój blog został wytypowany do testowania produktów firmy Eveline Cosmetics.



A zatem piątkowym popołudniem odwiedził mnie listonosz z przesympatyczną paczką :)



A o to zawartość pudełka:



...

- Lakier do paznokci Mini MAX 
 - Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8 w 1
- Serum nawilżająco wygładzające
- Kremowy balsam do ciała SOS 
- Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową


Jestem zdumiona tak bogatą zawartością paczki, lecz trochę zawiedziona, ponieważ niektóre z kosmetyków mi się po prostu nie przydadzą :< I będą kłopotliwe w wystawianiu opinii. No ale cieszę się, że mój blog został tym szczęśliwcem :p

...

A jak tam u Was? ktoś z Was moze tez mial takie szczescie? :>



9 komentarzy:

  1. wcześniej zawartości paczki były fajniejsze ;)
    ale balsamy Eveline ma super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam na niektórych blogach, trochę mi ta nie przypadła do gustu, ale wazna jest uprzejmość ze strony Eveline. A co do balsamów Eveline, to wiem, mi również przypadly do gustu :)

      Usuń
  2. ja bardzo lubię Eveline ale nie mam szczęścia w konkursach...a co za tym idzie nie załapałam się:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam szczescia w konkursach i rozdaniach, a tu zalapalam sie za pierwszym razem :P
      Kolejną testerką będziesz Ty! Zobaczysz, życzę powodzenia :* :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw bardzo mi się podoba ; ) Ja też testuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Aga też dostała ta paczuszke.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw, choć rzeczywiście wcześniej były chyba fajniejsze paczuszki. No ale najważniejsze, że jest :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym miesiącu również dostałam paczkę od Eveline :)
    ____________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń