wtorek, 13 sierpnia 2013

Moja skrzynka :P


Dziś w oczekiwaniu na listonosza - nie doczekałam się Go. Myślałam, że o mnie dziś zapomniał, lecz moja mama mnie pocieszyła, gdy wchodząc do mojego pokoju trzymała w dłoni dwie przesyłki! Od razu serduszko ze szczęścia zagrało :P Tak więc pochwalę się trochę :)

A o to jak się razem prezentują:


Pierwsza moja wtorkowa zdobycz:


Katalog "Kosmetologia Estetyczna - makijaż 
permanentny", którego oczekiwałam z niecierpliwością!
W sumie trochę musiałam na niego poczekać, bo 2 tygodnie, ale w końcu doszedł - i to jest najważniejsze.

Jak go zdobyć? Wystarczy kliknąć w link podany niżej, wypełnić formularz zgłoszeniowy danymi do przesyłki i gotowe! :)

Przesyłka oczywiście bezpłatna!






Druga moja wtorkowa zdobycz:


Mapa samochodowa, którą zamówiłam dla mojego 
ukochanego :* - NIECH MA :D 
Skala 1:950 000
Oraz ulotka z konkursem "WYGRAJ BMW 3"

Jak go otrzymać? Należy kliknąć w link podany niżej, wypełnić formularz w dane do przesyłki i gotowe! :)

Przesyłka oczywiście bezpłatna! 







A jak Wasze skrzynki? :>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz