poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Szampon z odżywką, Timotei z Różą z Jerycha - RECENZJA.


Witam :) Teraz przyszedł czas na recenzję Szamponu z Odżywką - Timotei z Różą z Jerycha.


Zanim przejdę do własnej opinii o kosmetyku, napiszę kilka słów od producenta:

Opis producenta:
100% Piękna. 0% Parabenów.
Timotei 2w1 Intensywna Pielęgnacja, wzbogacony naturalną kompozycją olejku kokosowego, oczyszcza, odżywia i przywraca zdrową kondycję włosów, aby wydobyć ich prawdziwe piękno. 
NOWA przyjazna środowisku butelka! To opakowanie może być w pełni recyklingowane i jest wykonane z 7% mniej plastiku***.
*ekstrakty olejku kokosowego/***w porównaniu do poprzedniej butelki szamponu Timotei 400 ml.


Opakowanie:
* 400 ml / 9,99 zł.


Moja opinia:
Powiem tak: Używam tego szamponu pierwszy raz i jestem mile zaskoczona jego działaniem - włosy są odżywione, gładkie i delikatne. Poza tym zapach bardzo przyjemny, mimo iż nie przepadam za kokosem, lecz ten zapach akceptuje w dodatku długo utrzymuje się na włosach :). Jest bardzo wydajny oraz pomaga w rozczesywaniu! Mam gęste włosy, dlatego jest to dla mnie ważne. Zachęciło mnie tak naprawdę opakowanie, które od razu przyciągnęło moją uwagę :P Podsumowując spełnił moje oczekiwania. Zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania :)!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz