środa, 28 sierpnia 2013

Paczuszki :)

Witajcie :)
Tak więc wczoraj nie miałam czasu, żeby pochwalić się co przyniósł do mojego domu listonosz, podczas mojej nieobecności, dlatego zrobię to dziś :P

Pierwszą paczuszką, której oczekiwałam, jest to moja wygrana w konkursie, o którym pisałam w tym poście:



...


 ...




Tą tajemniczą kostką jest Masełko Kakaowe do ciała, które otrzymałam do testów od przesympatycznej Pani Eweliny Wysockiej z firmy Blisko Natury, za co serdecznie dziękuję :) 
Masełko aktualnie jest w fazie testowania. 
- Recenzja pojawi się niebawem.


Drugą paczuszką, którą otrzymałam były produkty od BebiKlubu:


...


- list
- ulotka informacyjna
- 4 opakowania mleka modyfikowanego dla dzieci (które już komuś podarowałam) :)


Kolejna paczuszka, którą otrzymałam była od firmy CoreWellness :


...


...


- płyta DVD z programem do ćwiczeń CoreWellness
- 2 wkładki higieniczne
- książeczka z ćwiczeniami CoreWellness
- ulotka 

Aby zamówić bezpłatną płytę z ćwiczeniami CoreWellness, należy kliknąć w link niżej podany i postępować zgodnie ze wskazówkami :)

Przesyłka oczywiście bezpłatna!


...

A jak tam Wasze skrzynki? 
Także przepełnione jak moje? ;>

6 komentarzy:

  1. "Nominowałam" Cię do zabawy w której odpowiadasz na 5 zadanych pytań przeze mnie ( troszkę ją zmodyfikowałam :D Bo miało być 11 pytań ;) ) , i jednocześnie wybierasz 5 ( miało być 11 ) , blogów którym zadajesz pytania ;))
    Buziaki i czekam z niecierpliwością na wpis z odpowiedziami ;*

    OdpowiedzUsuń