niedziela, 25 sierpnia 2013

Niespodzianka :P

Witajcie :)
Kilka dni temu, przechodząc Sopockim deptakiem natknęłam się na grupę barwnie ubranych na różowo Pań przywołujących przechodniów firmowa rymowanka. Z zaciekawieniem podeszłam, aby przyjrzeć się temu z bliska i co zobaczylam? Stół pełen różnorakich gadżetów zawieszek na telefon, odblaskow, ołówków z logo firmy, pomadek do ust po różowe klapki. Za kazda wypełnioną ankietę dostawało się wybrany przez siebie gadzet. Ankieta polegala na odpowiedzeniu na pytanie: "Co podczas urlopu dodaje Ci energii?". I tym o to sposobem otrzymałam to:



Pomadka ochronna od firmy Tauron:


Moim zdaniem jest to dobra forma reklamy. Serdecznie dziękuję firmie Tauron za miły upominek :)
Zabieram się za testowanie! ;)

...

Mieliście możliwość spotkania tych przemiłych Pań? ;>


4 komentarze:

  1. Nie:P Może pojawią się u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze takiej możliwości, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa ;) Fajny sposób, na zachęcenie przechodniów do wypełnienia ankiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie widziałam takich pomadek ;)
    fajny sposób na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń