piątek, 9 sierpnia 2013

Paczuszki!


Witam :) 
Przepraszam za moją długą nieobecność na blogu, ale chwilowo nie miałam dostępu do internetu. Teraz nadrobię :) Przez moją tygodniową nieobecność otrzymałam miłą niespodzianke - 10 paczuszek :P Ładna liczba, mi się takie prezenty niespodzianki podobają jak najbardziej :D! A o to kilka z Nich:



Katalog projektów domów - duży i ciężki. Przydatny, jeżeli ktoś planuje jakieś nawet drobne zmiany w swoim domu/mieszkaniu.


Jeżeli jesteście zainteresowani wystarczy kliknąć w link podany niżej i wypełnić formularz zgłoszeniowy z danymi do wysyłki. Na ten katalog czekałam zaledwie 3 dni :) 
Przesyłka oczywiście bezpłatna!









W drugiej paczuszce otrzymałam gadżety z PIS-u. Notes, długopis i brelok.


Jak taką paczkę otrzymać? 
Wystarczy napisać prywatną wiadomość na adres podany niżej z prośbą o takie gadżety.  Na paczkę czekałam zaledwie 2 dni. 
Przesyłka oczywiście bezpłatna! 





Ta paczuszka jest już chyba większości znana :) Otrzymałam ją jakiś czas temu. Próbka balsamu nawilżającego Gillette i próbka płynu Fairy.
Na przesyłkę czekałam zaledwie kilka dni.

Jak ją otrzymać? Należy kliknąć w linki podane niżej i wypełnić formularze z danymi do wysyłki i... gotowe! :)
Przesyłka oczywiście bezpłatna!





To tyle w tym poście. 
A jak Wasze skrzynki? ;>
 Piszcie w komentarzach czym Was listonosz ucieszył :P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz