piątek, 9 sierpnia 2013

Odżywczy krem do rąk z maliną nordycką, Neutrogena - RECENZJA

Witam :) Przyszedł czas na recenzję kremu do rąk z maliną nordycką Neutrogena.



Zanim przejdę do swojej opinii napiszę trochę o kosmetyku.


Opis producenta:
Neutrogena, Formuła Norweska. Odżywczy krem do rąk z maliną nordycką. Udowodniono klinicznie, że unikalna odżywcza formuła kremu współgra z naturalnymi procesami zachodzącymi w Twojej skórze i poprawia 3x poziom jej nawilżenia*. Skóra Twoich dłoni staje się miękka i odżywiona dzień po dniu. Lekka, nietłusta konsystencja ma delikatny zapach, szybko się wchłania. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. 
*indeks poziomu nawilżenia, 7 godzin po aplikacji.

Opakowanie:
* 75 ml / 15 zł

Skład:
Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Behenyl Alcohol, Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter, Elaeis Guineensis Oil, Glyceryl Stearate, Isopropyl Palmitate, PEG-100 Stearate, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Zea Mays Starct, Ethylhexylglycerin, Candelilla Cera, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Vegatable Oil, Myristyl Alcohol, Olus Oil, Stearyl Alcohol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Chlorphenesin, Sodium Benzonate, Potassium Sorbate, Parfum.


Moja opinia:
Mam bardzo suchą cerę, i takie kremy i balsamy to na mojej półce podstawa. Lecz żaden z moich dotychczas używanych kremów do rąk tak mile mnie jeszcze nie zaskoczył :) Skóra moich dłoni jest delikatna, super nawilżona, odżywiona i gładka. Miłe zaskoczenie, naprawdę bardzo przypadł mi do gustu ten produkt :)! Kremik szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, nie lepi się do i ma przyjemny zapach. Opakowanie także fajne - zgrabne, poręczne i wydajne. Mieści się do każdej torebki. Właśnie skończyłam testowanie i jestem w stanie stwierdzić, że się zaprzyjaźnimi :) Zdecydowanie wart polecania i wypróbowywania! :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz