poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Moja skrzynka :)


Po dzisiejszym powrocie do domu w skrzynce czekały na mnie 3 przesyłki - jak ja lubię poniedziałki :P

A o to jak się ładnie razem prezentują :




Pierwszą, która przykuła moją uwagę była ta kolorowa kartka:





Śliczna perfumowana karta z 

próbką perfum- Especially 

ESCADA Elixir - w postaci 

perfumowanej chusteczki.


Kolejną przesyłką był starter z Red Bull :




Dosyć dlugo oczekiwany starter Red Bull, z nielimitowanymi sms'ami do wszystkich sieci oraz nielimitowanym internetem. Nie powiem, przydatna rzecz, podobają mi się takie gratisy :)








I ostatnią niespodzianką, która nie wiem jakim cudem znalazła się w mojej skrzynce były gadżety od firmy produkującej maszyny dla przetwórstwa spożywczego i branż pokrewnych. A o to i one:



Ulotka informacyjna o firmie, wizytówki, naklejka z danymi firmy oraz linijko - zakładka :)


To tyle z mojej paczkowej strony. 
Macie może także te rzeczy? ;>


1 komentarz:

  1. Powinnaś swoje dane na zdjęciach zaciemnić lub trochę rozmyć
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń